Horizontālās agrobiznesa

Ir īstais laiks atgriezties pie pašmāju labumiem

Andra Ūdre, Mārketinga padome
13.11.2009

Ir īstais laiks atgriezties pie pašmāju labumiem

LR Ministru prezidents Valdis Dombrovskis un biedrības “Mārketinga padome” vadītāja Ingūna Gulbe 2009. gada 17. novembrī atklās reklāmas kampaņu par Zaļās karotītes un Latvijas pārtikas produktu atbalstu. Tādējādi Latvijas Dzimšanas dienas priekšvakarā tiks uzgriezti “pareizie” pulksteņa virziena rādītāji un aktīvi uzsākta kampaņas realizācija, kuras sauklis - “Ir īstais laiks atgriezties pie pašmāju labumiem” un Zaļā karotīte aicinās izvēlēties vietējos produktus ar mērķi - veicināt lauksaimniecības un pārtikas nozaru attīstību – ražošanas apjomu un produkcijas noieta palielināšanos.


“Reklāmas kampaņas uzsvars ir akcentēt cilvēku uzmanību un ļaut pašiem saredzēt, sadzirdēt un izgaršot! Tas kalpos kā atgādinājums, ka pērkot pašmāju produktus, Tu izvēlies pārbaudītu kvalitāti un atbalsti savējos, kā arī parūpējies par to, lai mūsu zeme neklusētu un dzīvotu ar garšu!” tā biedrības “Mārketinga padome” vadītāja Ingūna Gulbe, uzsverot, ka “šobrīd ļoti būtiski ir popularizēt ne tikai “Kvalitatīvs produkts” jeb “Zaļās karotītes” Nacionālās pārtikas kvalitātes shēmā ietvertos produktus, bet visus vietējos produktus, kas radītu pievienoto vērtību lauksaimniecības pirmapstrādes produktiem, sniegtu patērētājam garantiju par produktu ražošanas procesu kvalitāti, paplašinātu tirdzniecības iespējas, tai pat laikā kalpojot kā uzticama norāde, kas pircējiem palīdzētu atrast no vietējām izejvielām ražotus, izsekojamus un kvalitatīvus produktus.”


Plānotais reklāmas kampaņas realizācijas laiks ilgs līdz 2010. gada 31. janvārim, tās realizācija aptvers visu Latviju ar plānoto finansējumu – 48 210 lati. Mārketinga programmas pasākumu plānā ietverta preču zīmes “Kvalitatīvs produkts” un vietējo pārtikas produktu ražotāju apvienojošā kampaņa ar ideju “Zaļā karotīte aicina izvēlēties vietējos pārtikas produktus”. Reklāmas kampaņas mērķa auditorija ir visi tie Latvijas iedzīvotāji, kuri pievērš uzmanību kvalitatīvas un daudzveidīgas pārtikas izvēlei. Kampaņas ietvaros tiks īstenoti tirdzniecības veicināšanas pasākumi lielākajos pārtikas veikalos RIMI visā Latvijā, dažādas akcijas un reklāma, produktu un to ražotāju norādes, interneta vides risinājumi ar izglītojošu un izklaidējošu raksturu, televīzijas klipu izveide latviešu un krievu valodās, kā arī konkursi radio rīta programmās.18. novembrī sāksies degustācijas RIMI veikalos, kurās dalību ņems SIA “Kronis”, SIA “Edaks”, SIA “Iecavieks” un SIA “Lāči”, un tās turpināsies līdz 28. novembrim.


“Šīs kampaņas emocionālais uzstādījums ir ļoti svarīgs gan ražotājiem, gan patērētājiem, tādēļ mūsu centieni ir budžeta ietvaros realizēt mārketinga programmu, kuras vadmotīvs būs sajūtu saikne starp Latvijas iedzīvotājiem, Latvijā ražoto pārtikas preču ražojumiem un ražotājiem, tai pašā laikā būtiski veicinot Latvijas pārtikas un Zaļās karotītes preču noietu un padziļinātu, pareizu izpratni par to”, stāsta biedrības “Mārketinga padome” vadītāja Ingūna Gulbe.


Pasākumā aicināti piedalīties mediju pārstāvji.


Pasākums notiks 17. novembrī plkst.18:00 krodziņā „Kapteiņa Enriko pulkstenis”, Rīgas klusajā centrā - Dzirnavu un Antonijas ielas stūrī, adrese Antonijas iela 13.


Lūdzu savu dalību apstiprināt sūtot e-pastu andra@lvaei.lv vai zvanot pa mob.tālruņa nr. 29441332.

Mārketinga padome

x

Paroles atgadināšana