Horizontālās agrobiznesa

Zaļā karotīte gādā par kvalitatīvu pārtiku bērnudārziem

Andra Ūdre, Mārketinga padome
17.02.2010

„Vairāk par sevi mums rūp tas, ko liekam galdā saviem bērniem. Tādēļ līdz šim praksē piedzīvotie piemēri, ka bērnudārziem tiek piegādāta apšaubāmas izcelsmes pārtika, dažkārt arī ar acīm redzamiem defektiem, kuru novēršanai paiet pārāk daudz laika. Piemēram, gaļas vietā parādās pavēderes un cīpslas, deformēti un garšā nepilnvērtīgi augļi un dārzeņi. Lai turpmāk izvairītos no šādām situācijām mēs aicinājām uz šo izglītojošo pasākumu ciklu”, savu viedokli pauda Ruta Kreituse, Latvijas Pašvaldību Savienības SIA Pašvaldību konsultāciju centra valdes locekle.


Zaļā karotīte gādā par kvalitatīvu pārtiku bērnudārziem

Atsaucoties uz pastiprināto interesi par iespēju skolās, pirmskolas iestādēs, bruņotajos spēkos, slimnīcās, sociālās aprūpes centros ēdienu gatavot no Latvijā ražotiem un kvalitatīviem pārtikas produktiem, biedrība "Mārketinga Padome" organizēja plašu semināru ciklu “ PĀRTIKAS IEPIRKUMA TIESISKA UN EFEKTĪVA VEIKŠANA”, kuru apmeklēja vairāk nekā 600 klausītāju. Šodien [17. februārī] ir pēdējais šī cikla seminārs, kurā piedalās Rīgas pilsētas Kurzemes un Latgales priekšpilsētu bērnudārzu iepirkumu komisiju vadītāji.

„Vairāk par sevi mums rūp tas, ko liekam galdā saviem bērniem. Tādēļ līdz šim praksē piedzīvotie piemēri, ka bērnudārziem tiek piegādāta apšaubāmas izcelsmes pārtika, dažkārt arī ar acīm redzamiem defektiem, kuru novēršanai paiet pārāk daudz laika. Piemēram, gaļas vietā parādās pavēderes un cīpslas, deformēti un garšā nepilnvērtīgi augļi un dārzeņi. Lai turpmāk izvairītos no šādām situācijām mēs aicinājām uz šo izglītojošo pasākumu ciklu”, savu viedokli pauda Ruta Kreituse, Latvijas Pašvaldību Savienības SIA Pašvaldību konsultāciju centra valdes locekle.

Semināra tika apskatīta pārtikas iepirkumu procedūras izvēle un dokumentācijas sagatavošana, tehnisko specifikāciju sagatavošana, pārtikas piegādes veida ietekme uz cenu, raksturīgākie pārkāpumi iepirkumos un citi nozīmīgi temati, lai iepircējus labāk sagatavotu atbildīgajam darbam.

„Zinot situāciju, ka, pērkot pārtiku, valsts un pašvaldību iestādes saskaras ar milzu grūtībām, organizējot pārtikas iepirkumu procedūru, nolēmām rīkot semināru ciklu, lai parādītu kā ir iespējams iegādāties kvalitatīvu pārtiku par to pašu cenu. Izvēloties „zaļās karotītes” produktus ir garantija par produkta augsto kvalitāti, pierādāma izcelsme un tam visam līdzi nāk Latvijas ražotāju atbildība par savu produktu. Un vēl viens ļoti būtisks aspekts – tie 100 miljoni latu, ko tērē no valsts un pašvaldību budžeta pārtikas iegādei, paliek Latvijas ražotāju makos un valsts budžetā”, uzskata Marketinga padomes direktore Ingūna Gulbe.

Mārketinga padome

x

Paroles atgadināšana