Citas ziņas sadaļā
Latvijas nacionālais kopstends Berlīnes starptautiskajā izstādē "Zaļā nedēļa 2017"
Vairāk nekā 10 000 veikali beigs tirgot sprostos dētās olas
PF "Ķekava" prezentē jauno eksporta zīmolu starptautiskajā pārtikas izstādē
"Food Union" sāk piena produktu eksportu uz Ķīnu
Būtiski pieaug "Spilvas" produkcijas eksports uz Lielbritāniju un Ukrainu
"Food Union" sāk eksportu uz Irāku
Latvijas pārtikas produkti iekaro Ēģiptes tirgu
Zemkopības ministrs Jānis Dūklavs cer paplašināt sadarbību ar Irānu
Krievijas pagarinātā embargo dēļ papildu kompensācijas uzņēmējiem netiek plānotas
ES un ASV tirdzniecības līgums: Netarifu barjeru atcelšana sanitārajā jomā veicinātu eksportu, nemazinot kvalitāti
Ārzemju tirgos"NP Foods", "Latvijas Piens" un "Rīgas Dzirnavnieks" meklē noieta iespējas DānijāIngrīda Mičāne, Nac.ag. LETA
27.01.2015 Lai diskutētu par pārtikas produktu eksporta sākšanu uz Dāniju, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas (LPUF) vadītais Pārtikas produktu kvalitātes klasteris janvāra otrajā pusē organizēja Latvijas pārtikas ražotāju trīs dienu vizīti Dānijā. Kā aģentūru LETA informēja LPUF pārstāvji, Latvijas delegācijā bija kompānijas "NP Foods", SIA "Latvijas Piens" un AS "Rīgas Dzirnavnieks". Uzņēmumu pārstāvji tikās ar 15 potenciālajiem dāņu partneriem - Dānijas lielāko mazumtirdzniecības ķēžu "Coop", "Dagrofa" un "Dansk Supermarked" pārstāvjiem, specializētajiem pārtikas produktu vairumtirgotājiem un importētājiem, kā arī ar industriālajiem un ēdināšanas sektora uzņēmumiem. Abu valstu uzņēmumu pārstāvji pārrunāja sadarbības sākšanu un iespējamās sadarbības formas. Latvijas uzņēmumu delegācija apmeklēja dažādus pārtikas lielveikalus, lai labāk izprastu dāņu iepirkšanās paradumus un tirgū jau esošo produktu sortimentu. Uzņēmumu pārstāvji tikās arī ar Latvijas vēstnieku Dānijā Kasparu Ozoliņu un LIAA pārstāvi šajā valstī Ivaru Žukovski, lai uzzinātu vairāk par dāņu biznesa kultūras īpatnībām. "Dānijas tirgū pastāv liela konkurence gan starp mazumtirdzniecības ķēdēm, gan vietējiem ražotājiem, gan jārēķinās arī ar Vācijas ražotāju tuvumu. Vienlaicīgi iedzīvotāji ir pirktspējīgi un pieprasījums pēc nišas produktiem, piemēram, organiskās pārtikas, ir augsts," atzina "Rīgas Dzirnavnieka" tirdzniecības direktors Kārlis Mišinskis. Lai veiksmīgi organizētu vizīti, tika piesaistīts eksporta konsultāciju uzņēmums "Gateway Baltic". |