Citas ziņas sadaļā
Latvijas nacionālais kopstends Berlīnes starptautiskajā izstādē "Zaļā nedēļa 2017"
Vairāk nekā 10 000 veikali beigs tirgot sprostos dētās olas
PF "Ķekava" prezentē jauno eksporta zīmolu starptautiskajā pārtikas izstādē
"Food Union" sāk piena produktu eksportu uz Ķīnu
Būtiski pieaug "Spilvas" produkcijas eksports uz Lielbritāniju un Ukrainu
"Food Union" sāk eksportu uz Irāku
Latvijas pārtikas produkti iekaro Ēģiptes tirgu
Zemkopības ministrs Jānis Dūklavs cer paplašināt sadarbību ar Irānu
Krievijas pagarinātā embargo dēļ papildu kompensācijas uzņēmējiem netiek plānotas
ES un ASV tirdzniecības līgums: Netarifu barjeru atcelšana sanitārajā jomā veicinātu eksportu, nemazinot kvalitāti
Ārzemju tirgosLatvijā ražotie dzērieni plūc laurus prestižā konkursā ASVDana Hasana, AS "Latvijas balzams"
12.05.2015 AS "Latvijas balzams" (LB) ražotie dzērieni saņēmuši zelta un sudraba medaļas vienā no prestižākajiem dzērienu nozares konkursiem ASV - "Wine & Spirits Wholesalers of America". Ar dubultzeltu no ASV atgriezies degvīns "Moskovskaya", savukārt pagājušajā gadā radītie zīmoli "Cosmopolitan Diva" un "Amber Gold" saņēmuši sudraba medaļas tā saukto "slēgto" degustāciju vērtējumā, ko veica 25 eksperti. "Šis ir jau otrais gads, kad veiksmīgi piedalāmies šajā Amerikas kontinentā lielākajā profesionālajā konkursā un izstādē, kas pulcē vairumtirgotājus no ASV un visas pasaules. Atzinība, ko izpelnījušies "Latvijas balzams" zīmoli, ir augsts novērtējums Latvijas ražotāja pieredzei un spējai radīt zīmolus, kas ir konkurētspējīgi pasaulē atzītu ekspertu un arī patērētāju vērtējumā", pauž uzņēmuma komercdirektors Valters Kaže. Tāpat V.Kaže uzsver, ka dalība šāda mēroga izstādē ir ļoti būtiska plānojot turpmāku izaugsmi ASV tirgū, kas ir viens no stratēģiskajiem eksporta virzieniem uzņēmumam. "Moskovskaya" dubultzelts - apliecinājums tam, ka šis 19.gs. beigās radītais zīmols ir dzīvotspējīgs un piesaista patērētājus arī šodien. Zīmola "Moskovskaya" vēstures posms, kas saistīts ar "Latvijas balzamu", aizsākās tālajā 1900.gadā, kad LB vēl bija daļa no Krievijas valsts spirta monopola. Šī premiālās klases dzēriena, kas tiek ražots pēc klasiskās krievu tehnoloģijas un visaugstākās kvalitātes spirta, lielākie eksporta tirgi ir Kanāda, Itālija un Portugāle. Sudraba medaļas ieguvušie - dzirkstošā vīna dzēriens "Cosmopolitan Diva" un degvīns "Amber Gold Vodka" - ir jaunākie un inovatīvākie LB produkti, kuru ražošana tika sākta pagājušajā gadā. "Cosmopolitan Diva" ir pirmais caur zeltu filtrētais dzirkstošais dzēriens pasaulē. Dzēriena tēls orientējas uz mūsdienu modernā patērētāja dzīvesstilu un radīts tieši eksporta tirgiem. "Cosmopolitan Diva" jau tiek veiksmīgi eksportēts uz Ķīnu, Izraēlu, Lietuvu un Igauniju. Zīmola "Amber Gold" unikalitāte ir tā filtrācijā izmantotais dzintara filtrs, kas izgatavots, izmantojot Latvijas zinātnieces, inženierzinātņu doktores Ingas Ļašenko patentēto unikālo dzintara attīrīšanas metodi. Ražošanas procesā dzēriens tiek filtrēts caur trim dažādiem filtriem - dzintara pavedienu filtru, tad caur dzintara un sudraba mikrogranulām, bet noslēgumā - caur zelta diegu filtru. Izstāde "Wine & Spirits Wholesalers of America", kas šogad notika Orlando, Floridā, pulcēja ietekmīgākos alkoholisko dzērienu izplatītājus un piegādātājus no visas pasaules. Vairāk: http://www.wswaconvention.org/. AS "Latvijas balzams" dalība izstādē ASV, Orlando, īstenota sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru. Foto: http://failiem.lv/u/vtrbefe Par AS "Latvijas balzams" AS "Latvijas balzams" ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā, kas šogad atzīmē savu 115.jubileju. Uzņēmums ir daļa no "Amber Beverage Group", kas ir vadošā vīna un stipro alkoholisko dzērienu holdinga sabiedrība Latvijā, Lietuvā un Igaunijā un daļa no "SPI Group". Uzņēmums pārstāv 26% Latvijas alkoholisko dzērienu tirgus un ražo vairāk nekā 100 dažādu produktu gandrīz visos stipro un vieglo alkoholisko dzērienu segmentos, no kuriem vairākos ir izteikts tirgus līderis Latvijā. AS "Latvijas balzams" ir pārtikas nozares vadošais uzņēmums un viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem Latvijā, nodrošinot 600 darbavietu. Uzņēmumam Rīgā pieder dzirkstošo vīnu un vieglo alkoholisko dzērienu, kā arī stipro alkoholisko dzērienu ražotne. Uzņēmuma dzērienu portfeli veido tādi pasaulē atzīti zīmoli kā Stolichnaya, Moskovskaya, Rīgas Melnais balzams un vietējā tirgū populārākais dzirkstošais vīns - Rīgas šampanietis. Mūsu lielākais lepnums - Rīgas Melnais balzams - ir viens no senākajiem alkoholisko dzērienu zīmoliem Eiropā, kas savu pirmsākumu rod tālajā 1752. gadā. AS "Latvijas balzams" ir viens no Latvijas vadošajiem eksportētājiem - tā produkcija ar "SPI Group" starpniecību pieejama vairāk nekā 160 valstīs un vairāk nekā 35 pasaules valstīs tiešā eksporta ceļā. Uzņēmuma kvalitātes vadības sistēma ir sertificēta saskaņā ar ISO standartiem. Produkcijas augsto kvalitāti apliecina gan dažādos pašmāju un starptautiskos konkursos gūtie apbalvojumi un sertifikāti, gan arī gadu desmitos iemantotā patērētāju uzticība. Ražošanā ieviesti starptautiski kvalitātes standarti, tie piemēroti arī izejvielu iepirkumam, iepakojumam, darba kultūrai. |