Citas ziņas sadaļā
Latvijas nacionālais kopstends Berlīnes starptautiskajā izstādē "Zaļā nedēļa 2017"
Vairāk nekā 10 000 veikali beigs tirgot sprostos dētās olas
PF "Ķekava" prezentē jauno eksporta zīmolu starptautiskajā pārtikas izstādē
"Food Union" sāk piena produktu eksportu uz Ķīnu
Būtiski pieaug "Spilvas" produkcijas eksports uz Lielbritāniju un Ukrainu
"Food Union" sāk eksportu uz Irāku
Latvijas pārtikas produkti iekaro Ēģiptes tirgu
Zemkopības ministrs Jānis Dūklavs cer paplašināt sadarbību ar Irānu
Krievijas pagarinātā embargo dēļ papildu kompensācijas uzņēmējiem netiek plānotas
ES un ASV tirdzniecības līgums: Netarifu barjeru atcelšana sanitārajā jomā veicinātu eksportu, nemazinot kvalitāti
Ārzemju tirgosPar 26% pieaug "Laimas" zefīru noiets Latvijā, par 24% - eksporta tirgosDana Erciņa - Užāne, Orkla Confectionery & Snacks Latvija
26.10.2015 Šā gada pirmajos deviņos mēnešos audzis saldumu fabrikas "Laima" zefīru noiets - ieņēmumi no zefīru un zefīra Maigums pārdošanas pieauguši par 26% salīdzinājumā ar to pašu periodu pērn. Ar līdzīgu pieaugumu (24%) šajā periodā auguši ieņēmumi "Laima" eksportētajiem zefīriem ārpus Baltijas. "Laima" zefīrus eksportē uz Krieviju, Izraēlu, Baltkrieviju, Moldovu, Baltijas un Eiropas Savienības valstīm, un ASV, kur uzņēmums reģistrējis zīmolu speciāli šim tirgum - Moments by Laima. Pusi no ieņēmumu pieauguma nodrošinājuši tradicionāli populārākie "Laima" un Maigums zefīri, otru pusi jaunie produkti šajā kategorijā. "Zefīri ir viena no visstraujāk augošajām saldumu kategorijām mūsu produktu klāstā. To panākumi skaidrojami ar mērķtiecīgām investīcijām ražošanas tehnoloģiju pilnveidē un pastāvīgiem ieguldījumiem jaunu produktu izstrādē un to virzīšanā tirgū. Latvijā Laima un Maigums zefīri kļuvuši par sava veida kvalitātes etalonu - pircēji novērtē mūsu plašo produktu klāstu, to sastāvu un garšu variācijas, kā dēļ ar atsaucību uzņem jaunos zefīru veidus un garšas. Jau šī gada nogalē mēs plānojam piedāvāt īpašu Ziemassvētku zefīru," skaidro Dana Erciņa-Užāne, "NP Foods" Komunikācijas direktore. Lielākais pieaugums šī gada pirmajos deviņos mēnešos bija Krējuma zefīram, Mini Maigums vaniļas zefīram, kā arī jaunajiem produktiem - Aveņu zefīram un Melleņu zefīram. Absolūts favorīts starp jaunajiem produktiem ir Aveņu zefīrs. Kopumā "Laima" Latvijas tirgū gada laikā ir ieviesusi četrus jaunus zefīra veidus - Aveņu zefīru, Maigumu ar melleņu pildījumu, Maigumu ar kafijas pildījumu un Banānu zefīru šokolādē. Par Laima Laima ir atpazīstamākais saldumu zīmols Baltijā, kas apvieno visas Latvijas saldumu rūpniecības vēsturi vairāku gadsimtu garumā un šogad atzīmē 145 gadu jubileju. Šobrīd Laima ir vienīgais šokolādes ražotājs Baltijas valstīs, kas izvērsis eksportu vairāk nekā 37 pasaules valstīs - ASV, Kanādā, Ķīnā, Izraēlā, Lielbritānijā, Īrijā, Krievijā, Baltkrievijā, Azerbaidžānā, Kazahstānā un Turkmenistānā. Eksporta apjomi kopumā veido 15% no saražotās produkcijas. Par Orkla Orkla ir vadošais plaša patēriņa zīmolu preču uzņēmums Ziemeļvalstīs un Baltijas valstu reģionā. Orkla grupai ir arī spēcīgas tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Indijā, Čehijā un Austrijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā. Orkla ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. Orkla apgrozījums 2014.gadā bija 30 miljardi NOK (3,41 miljardi EUR), grupā strādā 13 000 darbinieku. Orkla Confectionery & Snacks Latvija |