Latvijas tirgos

"Spilva" paplašina savu produktu spektru, ienākot arī sulu un tēju tirgū

Andris Bebrs, AgroPols
07.08.2009

"Spilvas" stratēģiskā attīstība šajā gadā virzīta uz produkcijas klāsta paplašināšanu Latvijas tirgū.

Šovasar ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums "Spilva" paplašina savas produkcijas klāstu ar sulām un nektāriem. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
Jau pieejami seši dažādi dzērieni: ābolu sula, apelsīnu sula, tomātu sula, plūmju nektārs, ābolu-upeņu nektārs un multiaugļu dzēriens. Tuvākajā nākotnē plānots sulu sortimentu papildināt ar jaunu garšu dzērieniem. <o:p></o:p>

"Spilva" cer, ka cilvēki novērtēs jaunās "Spilvas" sulas un to ērto iepakojumu litra tetrapakās.<o:p></o:p>

Šovasar "Spilva" iegādājās tējas, garšvielu un pārtikas piedevu ražotājuzņēmumu "Latplanta". Kļūstot par uzņēmuma "Latplanta" īpašnieku, "Spilva" startē arī tēju un garšvielu segmentā, palielinot patērētāju iespējas izvēlēties no plaša un bagātīga produkcijas klāsta. <o:p></o:p>

Jaunu produkcijas kategoriju apgūšanu atvieglo arī šovasar atklātais Loģistikas centrs, kura ietilpība un eletronizētā uzskaites sistēma ļauj ievērojami ātrāk un efektīvāk organizēt piegādes un uzglabāt produkciju. <o:p></o:p>

Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums "Spilva" ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Latvijas tirgū 2008. gadā ir pārdoti 86% "Spilvas" saražotās produkcijas, bet 14% produkcijas eksportēts. Lielākais eksporta apjoms sasniedza kaimiņvalstis: Krieviju (6% no kopējā produkcijas apjoma); Igauniju (3%); Lietuvu (3%). Uzņēmuma sortimentā ietilpst desmit ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; sulas; tējas; garšvielas.

AgroPols

x

Paroles atgadināšana