Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosJāņos vēsā laika dēļ "Latvijas balzama" veikalos 20% pārdošanas kāpums degvīna segmentāIngrīda Mičāne, Nac.ag. LETA
26.06.2014 Līgo svētku laikā AS "Latvijas balzams" specializētajos veikalos, salīdzinot ar pagājušo gadu, par 20% samazinājusies alus pārdošana, savukārt degvīna segmentā piedzīvots 20% kāpums, kas skaidrojams ar vasarai neraksturīgi vēso laiku, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja AS "Latvijas balzams" veikalu tirdzniecības vadītāja Daiva Koroševska. "Šogad Jāņos novērots 20% kritums alus un bezalkoholisko dzērienu pārdošanā. Savukārt stipro dzērienu segmentā bija izteikts apgrozījuma pieaugums - arī par 20%. Vasarai neraksturīgi vēsais laiks acīmredzot atstājis ietekmi uz patērētāju izvēli. Līgo svētkos populārākie degvīna zīmoli bija "3 graudu", "Riga Black Vodka" un "Stolichnaya"," sacīja Koroševska. Arī brendija un balzama segmentā novērots attiecīgi 43% un 26% pārdošanas apjoma pieaugums. Tikmēr vieglo dzērienu vidū populārākie bijuši trīs litru vīna iepakojumi, pēc kuriem pieprasījums audzis par 30%. Līgo svētkos "Latvijas balzama" specializētajos alkoholisko dzērienu veikalos pārdošanas apjoms kopumā audzis par 10%, salīdzinot ar svētku dienām pērn. Vecrīgas veikalos apgrozījums Līgo svētku dienās audzis par 25%, bet veikalos reģionos reģistrēts pat 35% pārdošanas apjoma kāpums. Nepārtikas preču kategorijā, ko piedāvā veikali, pieprasījums Jāņos audzis vairāk par pusi jeb par 60%, salīdzinot ar pērno gadu. Tāpat Koroševska norādīja - lai gan cenu norādīšana latos un eiro paralēli tirdzniecībā Latvijā oficiāli vairs netiks prasīta no 1.jūlija, "Latvijas balzama" veikalos cenas abās valūtās tiks saglabātas vēl visu vasaru, tādējādi nodrošinot caurspīdīgu cenu politiku. "Latvijas balzamam" ir 46 firmas veikali Latvijā, kas pieder "S.P.I. Group" uzņēmumam SIA "Bravo". Veikalos iespējams iegādāties visus AS "Latvijas balzams" ražotos dzērienus, kā arī plašu klāstu importēto alkoholisko dzērienu un citus produktus. Pagājušajā gadā veikalu kopējais apgrozījums bija 13 miljoni eiro. Uzņēmums nodarbina 150 cilvēku. Kā jau vēstīts, "Latvijas balzams" 2013.gadā strādājis ar 101,1 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 1,5% vairāk nekā 2012.gadā. Uzņēmuma peļņa sasniedza 5,7 miljonus eiro, kas ir par 3,8% mazāk nekā 2012.gadā, kas skaidrots ar izejvielu sadārdzinājumu. "Latvijas balzams" dibināts 1900.gadā, pašreizējo nosaukumu ieguvis 1970.gadā. Uzņēmums ražo vairāk nekā 130 dažādu nosaukumu dzērienus. "Latvijas balzama" lielākais akcionārs ir kompānija "SPI Regional Business Unit BV", kam pieder 89,53% akciju. |