Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgos10% Latvijas iedzīvotāju Āfrikas cūku mēra izplatīšanās dēļ uzturā mazāk lieto cūkgaļuAgroPols
30.07.2014 Lielākā daļa (76%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem Āfrikas cūku mēra izplatīšanās dēļ uzturā nelieto mazāk cūkgaļu. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūlijā veiktais pētījums. Desmitā daļa (10%) Latvijas iedzīvotāju aptaujātajā vecuma grupā Āfrikas cūku mēra izplatīšanās dēļ uzturā mazāk lieto cūkgaļu. Vēl 1/10 jeb 10% aptaujāto atzīst, ka jau iepriekš cūkgaļu uzturā nav lietojuši. 4% iedzīvotāju nav spējuši norādīt konkrētu atbildi uz šo jautājumu. 6% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem Āfrikas cūku mēra izplatīšanās dēļ iespēju robežās izvairās braukt uz mēra skartajām teritorijām. Tomēr 1/3 jeb 33% aptaujāto iedzīvotāju neizvairās braukt uz mēra skartajām teritorijām. 57% Latvijas iedzīvotāju norādījuši, ka līdz šim nav bijis jādodas vai nav apsvēruši doties uz Āfrikas cūku mēra skartajām teritorijām. 4% iedzīvotāju nav norādījuši konkrētu atbildi uz šo jautājumu. Par aptauju Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2014.gada 21. līdz 24. jūlijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 700 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā. Par TNS TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem. Informāciju sagatavoja Laura Vendele, "TNS Latvia" mārketinga vadītāja. |