Latvijas tirgos

AS "Latvijas balzams", atzīmējot 115.dzimšanas dienu, maina logotipu

Dana Hasana, AS "Latvijas balzams"
27.04.2015

Baltijas lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs AS "Latvijas balzams" (LB), aprīlī atzīmējot savu 115.dzimšanas dienu, atjauno uzņēmuma vizuālo identitāti un logo. Šodien uz ražošanas ēkas Rīgā, A. Čaka ielā 160, tika uzstādīts jaunais LB logotips, kas ieguvis košāku un mūsdienīgāku izskatu, tādējādi apliecinot seno patiesību - pastāvēs, kas pārvērtīsies. (Foto ar logotipa nomaiņu pielikumā un failiem.lv).

Kā norāda LB valdes priekšsēdētājs Guntis Āboltiņš-Āboliņš, jo tradīcijām bagātāks un senāks ir uzņēmums, jo lielāku atbildību tas uzliek uzņēmuma vadībai un darbiniekiem: "Mūsu uzdevums ir ne tikai augstu turēt kvalitātes latiņu, ražojot tādus pasaulē jau pazīstamus vēsturiskus zīmolus kā "Allažu ķimelis", "Rīgas Melnais balzams", "Stolichnaya", bet arī attīstīties kā mūsdienīgam ražotājam. Un tas nozīmē meklēt efektīvākos risinājumus, kā ražot gudri, jaudīgi un atbilstoši starptautiskam pieprasījumam."

Šogad aprit 115 gadu, kopš darbu sāka Rīgas valsts degvīna noliktava nr.1 (tagadējais "Latvijas balzams’’), lai nodrošinātu Vidzemes guberņā ieviesto valsts spirta monopolu. Par uzņēmuma dzimšanas dienu tiek uzskatīts 1900.gada 30.aprīlis - šajā datumā fiksēts pirmais akts par rektificēta spirta kravas pieņemšanu noliktavā.

Kā liecina vēstures arhīva dati, 1903. gada novembrī uzņēmumā strādāja jau 204 strādnieki, no kuriem lasītpratēji bija 175. Šodien AS "Latvijas balzams" nodarbina 600 strādājošos divās ražotnēs - A.Čaka iela 160 un A.Briāna ielā 7.

• Uzņēmumā patlaban ražo vairāk nekā 130 dažādu dzērienu, un tas ir pārstāvēts gandrīz visos stipro un vieglo alkoholisko dzērienu segmentos.

• LB ražotie dzērieni ir pieejami vairāk nekā 160 pasaules tirgos.

• Uzņēmums ir desmitais lielākais nodokļu maksātājs valstī un nr.1 - pārtikas nozarē.

• Pērn nodokļos uzņēmums valsts budžetā ieskaitījis 53,5 miljonus eiro.

AS "Latvijas balzams" jaunā vizuālā identitāte sasaucas ar "Latvijas balzams veikalu" dizaina maiņu, kas tika uzsākta pērnā gada rudenī. Par pirmajiem jaunās vizuālās identitātes vēstnešiem uzskatāmi divi Vecrīgā jau atklātie jauna dizaina un koncepta LB veikali, kuru fasādi rotā atjaunotie logo.

AS "Latvijas balzams"

x

Paroles atgadināšana