Latvijas tirgos

"Laima" atzīmē 145.jubileju, klajā laiž unikālu Retro šokolādes kolekciju

AgroPols
19.05.2015

Par godu saldumu fabrikas Laima 145 gadu pastāvēšanas jubilejas gadam, uzņēmums laiž klajā jaunu Retro šokolādes kolekciju, kas iepriecinās pircējus ar jaunām garšām un iepakojuma dizainu, kas ir veidots kā unikāla retrospekcija Laimas iepakojumu vēsturē. Retro šokolādes kolekcijas radīšana ir viena no Laimas jubilejas gada aktivitātēm, kuras mērķis ir iepazīstināt sabiedrību ar fabrikas Laima vēsturi un atklāt Laimas šokolādes pagatavošanas meistarības mākslu. Īpašās Retro šokolādes kolekcijas izstrādē uzņēmums ieguldījis 35 tūkstošus eiro.

Laima 145 gadu Retro šokolādes kolekcija sastāv no septiņiem produktiem, kas saldo mirkļu cienītājus pārsteigs ar divām pilnīgi jaunām saldumu izlasēm - deserta un ogu, kas pārsteigs ne vien ar jaunām garšām, bet arī jaunām konfekšu formām. Deserta konfekšu izlase ir veidota kā retrospektīvs atskats uz Laimas produktu retro stila iepakojumiem, kas modē bija pagājušā gadsimta trīsdesmitajos gados. Savukārt ogu konfekšu izlases dizains veidots par godu četrdesmitajiem gadiem, kad Latvijas sabiedrības interesi valdzinājusi Japānas kultūra. Latvijas iedzīvotāju vidū jau iecienītos produktus - 90% tumšo Laimas šokolādi un šokolādi "Lukss" - rotās Latvijas dizainā tik nozīmīgais Ulmaņlaiku stils.

"Būdama jau gandrīz pusotru gadsimtu veca, Laimas saldumu fabrika ir piedzīvojusi visdažādākos laikus, kas nākuši un gājuši kopā ar unikālām produktu dizainu un garšas tendencēm. Svinot Laimas 145. dzimšanas dienu, esam radījuši īpašu Retro šokolādes kolekciju, caur kuru ikvienu aicinām ieskatīties Laimas vēsturē un bagātīgajā dizaina mantojumā, kas saglabājies līdz pat mūsdienām. Laimas Retro kolekcija būs izcila dāvana gan tuviem draugiem, gan ārvalstu viesiem," Dana Erciņa - Užāne, SIA "NP Foods" Komunikācijas direktore.

AS "Laima" ir atpazīstamākais saldumu zīmols Baltijā, kas apvieno visas Latvijas saldumu rūpniecības vēsturi vairāku gadsimtu garumā un šogad atzīmē 145 gadu jubileju. Šobrīd AS "Laima" ir vienīgais šokolādes un atpazīstamākais saldumu ražotājs Baltijā, kas izvērsis eksportu vairāk nekā 37 pasaules valstīs - ASV, Kanāda, Ķīna, Izraēla, Lielbritānija, Īrija, Krievija, Baltkrievija, Azerbaidžāna, Kazahstāna un Turkmenistāna. Eksporta apjomi kopumā veido 40% no saražotās produkcijas.

AS "Laima" tāpat kā AS "Staburadze", AS "Gutta", SIA "Staburadzes konditoreja", SIA "Saldumu tirdzniecība" un SIA "NP Logistics" ir SIA "NP Foods" grupas uzņēmumi. Kā ziņots, šā gada 11.martā noslēdzās norvēģu koncerna Orkla un kompānijas "NP Foods" apvienošanās darījums, norvēģiem iegādājoties "NP Foods" piederošos uzņēmumus AS "Laima", AS "Gutta", SIA "NP Foods", AS "Staburadze", SIA "Staburadze konditoreja", SIA "Saldumu tirdzniecība", SIA "NP Logistics", UAB "Margiris" un SIA "Detente".

Par NP Foods:

SIA "Nordic Partners Food" (NP Foods) ir vadības un attīstības uzņēmums, kas nodrošina administratīvo, pārdošanas un mārketinga funkcijas NP Foods grupas uzņēmumiem Baltijas valstīs. NP Foods grupu veido AS "Laima", AS "Gutta", SIA "NP Foods", AS "Staburadze", SIA "Staburadze konditoreja", SIA "Saldumu tirdzniecība", SIA "NP Logistics", UAB "Margiris" un SIA "Detente". Šā gada martā noslēdzās darījums, kurā NP Food 100% iegādājās Norvēģijas koncerns "Orkla".

Par Orkla:

Orkla ir tirgus līderis plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoriju konceptuālo risinājumu piegādē Ziemeļvalstīs un Baltijas reģionā. Orkla grupai ir arī stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Indijā, Čehijā un Austrijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā. Orkla ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. Orkla apgrozījums 2014.gadā bija 30 miljardi NOK (3,41 miljardi EUR), grupā strādā 13 000 darbinieku.

Informāciju sagatavoja Dana Erciņa-Užāne, "NP Foods" komunikācijas direktore.

AgroPols

x

Paroles atgadināšana