Latvijas tirgos

Latvijas iedzīvotāju iecienītākie čipsi ir ar krējuma un sīpolu garšu

Lineta Mikša, Orkla Confectionery & Snacks Latvija
15.06.2016

Latvijas iecienītākā sāļo uzkodu zīmola "Ādažu Čipsi" apkopotā informācija no jaunākajiem tirgus datiem liecina, ka Latvijas iedzīvotāju svarīgākais kritērijs, izvēloties čipsus, ir to garša. Nemainīgi, jau vairākus gadus pēc kārtas, čipsu cienītāju iemīļotākā ir tradicionālā krējuma un sīpolu garša, kurai līdztekus seko siera, diļļu un tomātu garšas.

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" zīmola vadītāja Aija Novicka: "Jaunākie tirgus pētījuma dati apliecina, ka cilvēki izvēlas čipsus primāri pēc garšas, taču arī cena ir izšķirošs fak-tors. Jau vairākus gadus Latvijas iedzīvotāji ir iecienījuši tieši krējuma un sīpolu garšas čipsus, bet, neskatoties uz to, patērētāji kopumā novērtē arī ražotāja popularitāti un piedāvāto produktu klāstu, garšu daudzveidību. Tas nozīmē, ka čipsu cienītāji pieturas pie tradicionālām vērtībām, bet labprāt izmēģina ko jaunu, novērtējot produkta kvalitāti - čipsu kraukšķīgumu, garšas nianses un izcelsmes vietu."

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" ar zīmolu "Ādažu Čipsi" ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā.

"Ādažu Čipsi" ir vietējais zīmols, kas regulāri seko līdzi tendencēm un, attīstot jaunus produktus, ņem vērā patērētāju viedokli. "Ādažu čipsi" ir iemantojuši Latvijas iedzīvotāju uzticību tirgū, piedāvājot nemainīgi augstas kvalitātes un mūsdienīgus produktus. Pēdējā laikā produktu klāstu ir papildinājuši jauna veida kartupeļu čipsi, katliņčipsi "Meistardarbs", kā arī nule sabiedrība ir iepazīstināta ar līdz šim nebijušu čipsu veidu - vafeļčipsiem.

Jau ziņots, ka "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" šogad uzsāka pilnīgi jaunu Vafeļčipsu izgatavošanu un virzīšanu tirgū, ieguldot 60 000 eiro to ražošanā. Jaunais produkts ir inovācija Baltijas tirgū un tas tika izstrādāts, ņemot vērā kartupeļu čipsu cienītāju viedokli, un jau pirmajos pārdošanas mēnešos Vafeļčipsi ir kļuvuši par vienu no pirktākajiem čipsu produktiem Latvijā.

Attīstot zīmola produkciju un sadarbojoties ar gadu desmitiem pazīstamiem Latvijas kartupeļu audzētājiem, kas spēj nodrošināt labu kartupeļu kvalitāti un zināmas kartupeļu šķirnes, tuvāko gadu laikā plānots, ka kartupeļu iepirkums sasniegs 30 000 tonnu gadā. "Ādažu Čipsu" kartupeļu iepirkums pagājušajā gadā pārsniedza 15 000 tonnas.

Par "Orkla Confectionery & Snacks Latvija":

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārstāv šādus produktu zīmolus: Laima, Selga, Staburadze, Ādažu Čipsi un Taffel. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēki.

Par "Orkla":

"Orkla" ir tirgus līderis plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādē Ziemeļvalstīs un Baltijas reģionā. "Orkla" grupai ir arī stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Indijā, Čehijā un Austrijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā. "Orkla" ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. "Orkla" apgrozījums 2014. gadā bija 30 miljardi NOK (3,41 miljardi EUR), grupā strādā 13 tūkstoši darbinieku.

Orkla Confectionery & Snacks Latvija

x

Paroles atgadināšana