Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgos"Selga" cepumiem pēc jaunu produktu izlaišanas, pieaug pārdošanas apgrozījumsLineta Mikša, Orkla Confectionery & Snacks Latvija
17.08.2016 Latvijā iecienītākais cepumu zīmols "Selga", papildinot produktu klāstu ar līdz šim nebijušiem produktiem, iekarojis papildus 5%* tirgus daļas, tādējādi nostiprinot līdera pozīciju tirgū cepumu kategorijā. Zīmols "Selga" maijā nāca klajā ar pilnīgi jauna koncepta produktiem, kas tirgū guvuši ievērojamus panākumus un labas atsauksmes no klientiem. Jauno produktu piedāvājums par 11% sekmējis kopējos pārdošanas apjomus cepumu un vafeļu kategorijā šā gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn. "Ar jaunu produktu ieviešanu mums ir izdevies apvienot "Selga" kvalitātes un labas garšas tradīcijas ar mūsdienīgu izskatu un ērtu iepakojumu. Sāļās vafeles ir absolūta sezonas sensācija! Šis produkts radījis pat jaunas uzkodu receptes un ir lielisks papildinājums sezonas viesību galdam vai piknikam," stāsta "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša. "Selga produktu pārdošanas apjoms Rimi veikalos pēdējos mēnešos salīdzinot ar līdzīgu periodu pērn, ir palielinājies par vairāk nekā 30 procentiem. Priecājamies, ka ražotāji veic dažādas inovācijas savā produktu piedāvājumā un jaunu produktu radīšanā. To novērtē arī Rimi pircēji, kuri labprāt izmēģina dažādus jaunos Selgas produktus. Pieprasījums pēc tiem saglabājas stabils jau vairākus mēnešus", uzsver Milans Blūms, "Rimi Latvia" Kategoriju vadības departamenta direktors. "Selga" jauno cepumu - vafeļu līnijā ietilpst 6 produkti: 2 glazēto vafelīšu veidi, 2 dubulto cepumu veidi un 2 sāļo vafelīšu veidi. Saldo cepumu kategorijā zīmols "Selga" ir pirktākais zīmols Latvijā pēc apgrozījuma iepakojumos - gandrīz katra trešā pārdotā cepumu paciņa ir "Selga". Uzņēmums "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" gada laikā pārdod ap 4 miljoniem "Selga" cepumu paciņas**. Par "Orkla Confectionery & Snacks Latvija": "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādā-jumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārstāv šādus produktu zīmolus: Laima, Selga, Staburadze, Ādažu Čipsi un Taffel. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēki. *SIA Orkla Confectionery & Snacks Latvija pārdošanas dati 2016.gada maija un jūnija mēnešos pret šo pašu periodu 2015.gadā. ** Nielsen, Modernās Tirdzniecības Indekss, iepakoto saldo cepumu kategorija, laika periods Jūl15-Jūn16. Orkla Confectionery & Snacks Latvija |