Latvijas tirgos

"Ādažu Čipsi" ražotājs iegulda 50 tūkstošus eiro par uzturu izglītojošas programmas izstrādē

Lineta Mikša, Orkla Confectionery & Snacks Latvija
21.09.2016

Latvijā iecienītā kartupeļu čipsu zīmola "Ādažu Čipsi" ražotājs "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" otrdien, 20.septembrī, atklāja pilnveidotu izglītojošo uzturklasi Ādažu ražotnē, kas radīta ar mērķi izglītot par pilnvērtīgu, sabalansētu uzturu un tā priekšnosacījumiem, kā arī iepazīstināt interesentus, kā našķēties veselīgi. Programmas un radošās darbnīcas izstrādē uzņēmums "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" ir investējis 50 tūkstošus eiro. Uzturklase tapusi sadarbībā ar uztura speciālisti Lāsmu Brenču, dizaineri Mareku Dombrovski, grafiti mākslinieku Vadimu Meikšānu jeb Krys un uzņēmumu "Aloja-Starkelsen", kas konsultēja radošās darbnīcas izstrādē.

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" mārketinga aktivizēšanas vadītāja Liena Skadiņa skaidro: "Uzturklase tika izveidota 2010.gadā, lai dalītos pieredzē un informētu interesentus par veselīgu un sabalansētu uzturu, uzsverot tā nozīmi cilvēka ikdienā un attīstībā, kā arī papildus sniegtu iespēju uzzināt vairāk par čipsu ražotni un unikālo uzkodu ražošanas procesu."

Pagājušajā gadā pēc uzturklases apmeklējuma par tās kvalitāti un lietderīgumu tika aptaujāti 127 skolotāji. Rezultāti apliecina, ka programmu kā labu un ļoti labu novērtēja lielākā daļa (98%) aptaujāto skolotāju, savukārt 93% aptaujāto iegūtās zināšanas novērtēja kā labas un ļoti labas.

"Gadu laikā esam saņēmuši daudz pozitīvu atsauksmju, kas rada pārliecību, ka jaunā uzturklase pulcēs vēl vairāk interesentu. Ar jauno programmu un radošo darbnīcu mēs spēsim vēl atraktīvākā un saistošākā veidā sniegt jauniešiem vērtīgas zināšanas par veselīgu un sabalansētu uzturu, kā arī popularizēt to," papildina Liena Skadiņa.

Kopumā kopš 2010.gada uzturklasi ir apmeklējuši 32 244 interesenti no visas Latvijas. 2015./2016.mācību gadā Ādažu ražotnes uzturklasi apmeklēja 6 949 skolēni, bet šogad no janvāra līdz jūnijam uzturklasi ir apmeklējuši 3 688 skolēni.

No 2016.gada septembra ikviens interesents var pieteikt ekskursiju uz "Ādažu Čipsi" uzturklasi, rakstot uz e-pastu uzturklase@orkla.lv. Ekskursijas tiek organizētas no 26. septembra pirmdienās, trešdienās, ceturtdienās un piektdienās četras reizes dienā. Uzturklases ilgums ir viena stunda un 30 minūtes, bet apmeklējuma cena vienai personai ir četri eiro, savukārt kopā ar skolēnu grupām vienam pieaugušajam uzturklases apmeklējums ir bez maksas. Plašāka informācija ir pieejama "Ādažu Čipsi" mājas lapā - cipsi.lv.

SIA Orkla Confectionery & Snacks Latvija ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā, ar zīmolu "Ādažu Čipsi" ieņemot vairāk nekā 48%* lielu tirgus daļu. Uzņēmuma produkcija ar zīmolu "Taffel" tiek eksportēta uz Baltijas valstīm, Skandināviju, ASV, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu un Azerbaidžānu.

*Avots: Orkla Confectionery&Snacks Latvija aprēķini daļēji balstīti uz Nielsen informāciju par Sāļo uzkodu (čipsu un ekstruderi) kategoriju Latvijas Mazumtirdzniecības indeksā no 2015.gada februāra/marta līdz 2015.gada decembrim/ 2016.gada janvārim. (Autortiesības 2016, The Nielsen Company.)

Par "Orkla Confectionery & Snacks Latvija":

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārstāv šādus produktu zīmolus: Laima, Selga, Staburadze, Ādažu Čipsi un Taffel. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēki.

Par "Orkla":

"Orkla" ir tirgus līderis plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādē Ziemeļvalstīs un Baltijas reģionā. "Orkla" grupai ir arī stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Indijā, Čehijā un Austrijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā. "Orkla" ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. "Orkla" apgrozījums 2014.gadā bija 30 miljardi NOK (3,41 miljardi EUR), grupā strādā 13 tūkstoši darbinieku.

Orkla Confectionery & Snacks Latvija

x

Paroles atgadināšana