Citi raksta

"Jauna ēra" Rimi veikalos

AgroPols
13.04.2010

Mazumtirdzniecības līderis Latvijā Rimi, sākot ar 13. aprīli, ievieš jaunu cenu politiku gan Latvijā, gan pārējās Baltijas valstīs, kas paredz cenu samazinājumu vairāk nekā 1000 patērētāju iecienītākajām un ikdienā pieprasītākajām precēm. Šāds solis sperts, analizējot patērētāju vajadzības un piemērojoties iepirkšanās paradumu izmaiņām. Pēdējā gada laikā Latvijas iedzīvotāji atteikušies no dažādām “ekskluzīvām precēm”, to vietā iegādājas pamatā ikdienai nepieciešamāko.


"Jauna ēra" Rimi veikalos

Mazumtirdzniecības līderis Latvijā Rimi, sākot ar 13. aprīli, ievieš jaunu cenu politiku gan Latvijā, gan pārējās Baltijas valstīs, kas paredz cenu samazinājumu vairāk nekā 1000 patērētāju iecienītākajām un ikdienā pieprasītākajām precēm. Šāds solis sperts, analizējot patērētāju vajadzības un piemērojoties iepirkšanās paradumu izmaiņām. Pēdējā gada laikā Latvijas iedzīvotāji atteikušies no dažādām “ekskluzīvām precēm”, to vietā iegādājas pamatā ikdienai nepieciešamāko.

"Rimi vienmēr ir bijis svarīgi saviem pircējiem nodrošināt labāko un kvalitatīvāko piedāvājumu par izdevīgāko cenu. Tāpēc mēs pieņēmām lēmumu samazināt cenas tajās produktu kategorijās un tiem produktiem, kas šobrīd mūsu pircējiem ir ikdienas iepirkumu grozā un ko viņi maltīšu pagatavošanai iegādājas visbiežāk. "Jauna ēra" iezīmēs cenu samazinājumu tādiem būtiskiem produktiem kā piens un piena produkti, maize un miltu izstrādājumi, kā arī gaļa, augļi un dārzeņi. Rimi ne tikai piedāvās plašāko produktu klāstu par izdevīgām cenām, bet arī nodrošinās kvalitatīvāko un augstvērtīgāko piedāvājumu," norāda Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Pēdējā gada laikā pamatīgu kritumu piedzīvo ne tikai mazumtirdzniecības apgrozījuma rādītāji, bet izmaiņas vērojamas arī patērētāju pirkšanas paradumos. Latvijā cilvēki daudz mazāk nekā pērn iegādājas dažādus bezalkoholiskos dzērienus, stipro alkoholu tāpat vairums iedzīvotāju atteikušies no saldumiem un citiem našķiem (tirdzniecības kritums atkarībā no kategorijas 10%-30%), liecina vadošās tirgus pētījumu organizācijas pasaulē The Nielsen Company veiktais mazumtirdzniecības indeksa pētījums Baltijas valstīs.

Turpretim iepirkumu grozos visbiežāk tiek likti piens, mazie, alus, kafija, jogurts, desa, veļas mazgājamie līdzekļi un dzīvnieku barība. Turklāt Latvijas iedzīvotāji ir izteikti patrioti, vairāk nekā 60% patērētāju atbalsta un iegādājas tieši vietējo ražotāju produkciju. Apmēram 50% gadījumu iemesls tam ir uzticība un vēlme atbalstīt savas valsts ražotājus, katrs ceturtais pircējs pašmāju ražojumus uzskata par veselīgākiem un mazāk ķīmisku vielu saturošiem, turpretim 15% patērētāju atzīst, ka vietējā produkcija ir labāka gan kvalitātes, gan garšas ziņā. Līdzīga situācija vērojama arī pārējās Baltijas valstīs, kur iedzīvotāji izrāda gandrīz tikpat lielu patriotismu vietējo ražotāju precēm, teikts The Nielsen Company veiktajā pētījumā Baltijas valstīs.

Lai arī Latvijā joprojām saglabājas viskritiskākā situācija mazumtirdzniecības nozarē, tomēr Latvijas patērētāju noskaņojums pēdējā ceturkšņa laikā ir nedaudz uzlabojies un kļuvis optimistiskāks. To apliecina arī patērētāju uzticības indekss, kas šā gada janvārī, salīdzinājumā ar pagājušā gada otro pusi, pieaudzis par 7% punktiem. Turklāt, lai arī vairums Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka joprojām atrodas recesijas ietekmē, pēdējā pusgada laikā par 13% punktiem pieaudzis to iedzīvotāju skaits, kas uzskata, ka turpmākā gada laikā Latviju ekonomikas lejupslīde vairs neskars.

Salīdzinot ar Igaunijas un Lietuvas iedzīvotājiem, mūsu valsts iedzīvotāji par turpmāko valsts attīstību un izaugsmi ir noskaņoti visoptimistiskāk, liecina The Nielsen Company pētījuma rezultāti. Mazliet vairojies arī pozitīvais Lietuvas patērētāju noskaņojums, savukārt igauņi pēdējā pusgada laikā savas valsts ekonomikas izaugsmes iespējas vērtē piesardzīgāk.

"Iedzīvotāju pirktspējas mazināšanās un izmaiņas patērētāju iepirkšanās paradumos un pirkumu grozu saturā ir bijis pamats "Jaunas ēras" sākumam visos Rimi veikalos Baltijas valstīs. Cenu samazinājums vairāk nekā 1000 patērētāju iecienītākajām un ikdienā pieprasītākajām precēm ir ilgtermiņa risinājums, joprojām nodrošinot kvalitatīvas preces plašā klāstā par izdevīgām cenām," stāsta V. Turlais.

Līdz ar "Jaunas ēras" sākumu, cenu samazinājums Rimi veikalos tiks piemērots 1000 dažādiem produktiem – gan pārtikas, gan nepārtikas precēm. Piemēram, piena un piena produktu kategorijā cenas samazinātas vairāk nekā 90 produktiem, desas un gaļas izstrādājumu kategorijā zemākas cenas piemērotas vairāk nekā 70 produktiem, savukārt sieram un siera izstrādājumiem cenas samazinātas gandrīz 50 produktiem.

Līdzīgi ir arī ar augļiem un dārzeņiem, to klāstā cenas tiks samazinātas gandrīz 50 produktiem. Jauns cenu piedāvājums vairāk nekā 30 produktiem būs arī svaigajai gaļai, zivīm, kā arī dažādiem graudaugu izstrādājumiem. Arī tēju un kafiju tagad varēs iegādāties lētāk, jo cenas tiks samazinātas vairāk nekā 70 šīs kategorijas produktu. Savukārt visvairāk cenu samazinājumu varēs just, iegādājoties maizi un miltu izstrādājumus, jo zemākas cenas tagad būs 97 dažādiem šīs kategorijas produktiem.

AgroPols

x

Paroles atgadināšana