Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesa"Aldaris" investē jaunu dzērienu izveidēLaura Krastiņa, AgroPols
22.07.2009 Sekojot pasaules tendencēm dzērienu tirgū, Latvijas lielākā alus darītava "Aldaris" tirgū ievieš vairākus jaunumus dzērienu segmentā - atspirdzinošu alus dzērienu "D Light Grapefruit", kā arī jaunu bezalkoholisko dzērienu "VivaFresh Fruity". "Jaunu dzērienu ieviešana tirgū ir "Aldaris" viena no šā gada investīciju politikas prioritātēm. Gada sākumā ieviesām jaunu dzērienu kategoriju "D Night", tagad lepojamies ar vēl diviem jauniem astpirdzinošiem dzērieniem, kuru izveidē un ieviešanā tirgū kopumā ieguldījām vairāk kā 120 tūkstošus latu," norāda "Aldaris" izpilddirektors Thomas Panteli. Līdz šim "Aldaris" ir ļoti veiksmīgi darbojies strauji augošajā alus dzērienu tirgū un ar pārstāvētā alus dzēriena "D Light" zīmolu 2008. gada nogalē pēc pārdotajiem apjomiem sasniedza 87.4%, liecina pētījumu kompānijas The Nielsen Company dati. "Izvērtējot patērētāju vēlmes un tirgus tendeces, esam radījuši jaunu, īpaši vieglu (2,9%) alus dzērienu ar greipfrūta garšu, bez tradicionālā alus rūgtuma un smaržas. "D Light" ir dzēriens tiem, kuri izvairās no klasiska alus lietošanas," stāsta "D Light" zīmola vadītāja Agnese Kozlova. Pasaulē kokteiļi uz alus bāzes ir ļoti populāri, un tieši "Aldaris" bija pirmā alus darītava Latvijā, kas 2006.gadā ieviesa šādu jauninājumu - atspirdzinošo alus dzērienu "D Light", kas joprojām savā segmentā ieņem līderpozīcijas. Savukārt otrs "Aldara" piedāvātais jaunums "VivaFresh fruity" ir garšīgs un veselīgs dzēriens, kas izgatavots no svaiga "Vichy" ūdens, pievienojot aveņu un rabarberu garšu. Tendences liecina, ka arī Latvijā arvien vairāk iedzīvotāju sāk rūpēties par veselību, priekšroku dodot nevis saldinātajām limonādēm, bet ūdenim vai ūdenim ar garšu, kas kļuvis par pēdējā laika neaizstājamu veselīga un aktīva dzīvesveida sastāvdaļu. "VivaFresh" piedāvātie ūdeņi ar garšu jau iekarojuši Latvijas patērētāju uzmanību, 2008.gada nogalē aizņemot 6.7% tirgus (The Nielsen Company dati). Kontakti: AS "Aldaris" Korporatīvo attiecību vadītāja Laura Krastiņa, tālr. uzziņām: 67023288 vai 29107778; "Aldaris" ir dibināts 1865.gadā un ir lielākā alus darītava Latvijā, kā arī viena no lielākajām Baltijas valstīs. "Aldaris" ir "Carlsberg Group" uzņēmums. "Aldara" produktu portfelī ir aptuveni piecdesmit dažādi dzērieni, kas pārstāv 5 grupas: alu, dzeramo ūdeni, alkoholiskos kokteiļus, bezalkoholiskos dzērienus un enerģijas dzērienus. Uzņēmums strādā ar tādiem spēcīgiem zīmoliem kā "Aldaris" (Gaišais, Luksus, Pilzenes, Ice beer), Zelta, D-Light, Carlsberg, Vichy, Montavit, ZIP, Battery u.c. "Aldaris" laikraksta "Diena" un "Nords Porter Novelli" "Reputācijas top 2009" ierindojies augstajā 7.vietā, pakāpjoties par divām pozīcijām, salīdzinot ar 2008.gadu. Žurnāla "Kapitāls" sadarbībā ar investīciju banku "IBS Prudentia" un Rīgas Fondu biržas veiktajā pētījumā "Aldaris" atzīts par vērtīgāko uzņēmumu Latvijas pārtikas, dzērienu un alkohola ražotāju vidū. |