Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesa"Latvijas Piens" investē siera zīmola "Trikata" starptautiskajā virzībāRita Voronkova, SIA "Latvijas Piens"
20.10.2014 Latvijas zemniekiem piederošais uzņēmums "Latvijas Piens" investē siera zīmola "Trikata" starptautiskajā virzībā, piedaloties izstādē "SIAL 2014", Parīzē, kas šogad norisinās no 19.oktobra līdz 22.oktobrim. Izstādē uzņēmuma produkcija tiks pārstāvēta ar atsevišķu stendu, lai apliecinātu augstāko pievienoto vērtību Latvijā ražotajam sieram. Uzņēmums izstādē piedāvās zīmola "Trikata" septiņu veidu sierus. Jaunajam, zemnieku veidotajam uzņēmumam "Latvijas Piens", pirmo divu darbības gadu laikā izdevies panākt siera eksportu jau uz 11 pasaules valstīm. Dalības mērķis izstādē ir paplašināt eksporta valstu loku. Dalībai starptautiskajā izstādē uzņēmums investējis 25 tūkstošus euro. Anita Skudra, "Latvijas Piens" valdes priekšsēdētāja: "Ar šo investīciju ceram sasniegt pat divus Latvijas zīmolu attīstības rezultātus: Latvijas siera zīmolu un Latvijas kā ražotājvalsts atpazīstamību. Abi ir būtiski faktori Latvijas piensaimniecības apliecinājumam starptautiskajā tirgū. Sasniedzot ārvalstu patērētāju atzinību, veicam ne tikai produktu pārdošanu. Tā sekmējam arī priekšstata par mūsu valsts kā kvalitatīvas produkcijas ražotājas veidošanu. Šoruden, panākot eksportu uz Skandināviju, guvām pirmo apliecinājumu Latvijas piensaimnieku iespējamajiem panākumiem Skandināvijas tirgū. Siers ir konservatīvs un katra jauna ražotāja produktam ir jāiztur nopietna kvalitātes un vērtību pārbaude līdz produkts tiek iekļauts veikalu tīklu sortimentā. Mūsu uzdevums - paplašināt tieši nogatavināto, premium sieru eksportu. Te saskatām ievērojamu potenciālu, jo šobrīd tie veido vien 17% no uzņēmuma eksportētajiem sieriem, un to kvalitāte iztur starptautisko konkurenci." "Latvijas Piens" septembra vidū piegādāja pirmās tonnas siera Skandināvijas veikalu tīkliem Hypermatt un Netto. Šobrīd jau sasniegts apjoms - 40 - 50 tonnas mēnesī. "Latvijas Piens" Skandināvijas tirgū tiks pārstāvēts ar plašu produktu sortimentu, ko veidos uzņēmumā ražotie un 2 mēnešus nogatavinātie EDAMER un GOUDA sieri, kā arī ar unikālu Latvijas siera piedāvājumu "Sniega bumbas". |