Citas ziņas sadaļā
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Sākta konkursa "Laukiem būt!" reģionālo pieteikumu vērtēšana
Par mūža ieguldījumu Latvijas alus gada balvas pasniegs Mārai Sirmai - SIA "Bauskas alus" galvenajai tehnoloģei un Pēterim Micānam - SIA "Piebalgas" alus izpilddirektoram
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
Pabeigta cūku likvidēšana Āfrikas cūku mēra skartajā saimniecībā "Rukas"
Ziņas no biznesa"NP Foods", "Latvijas Piens" un "Rīgas Dzirnavnieks" meklē noieta iespējas DānijāIngrīda Mičāne, Nac.ag. LETA
27.01.2015 Lai diskutētu par pārtikas produktu eksporta sākšanu uz Dāniju, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas (LPUF) vadītais Pārtikas produktu kvalitātes klasteris janvāra otrajā pusē organizēja Latvijas pārtikas ražotāju trīs dienu vizīti Dānijā. Kā aģentūru LETA informēja LPUF pārstāvji, Latvijas delegācijā bija kompānijas "NP Foods", SIA "Latvijas Piens" un AS "Rīgas Dzirnavnieks". Uzņēmumu pārstāvji tikās ar 15 potenciālajiem dāņu partneriem - Dānijas lielāko mazumtirdzniecības ķēžu "Coop", "Dagrofa" un "Dansk Supermarked" pārstāvjiem, specializētajiem pārtikas produktu vairumtirgotājiem un importētājiem, kā arī ar industriālajiem un ēdināšanas sektora uzņēmumiem. Abu valstu uzņēmumu pārstāvji pārrunāja sadarbības sākšanu un iespējamās sadarbības formas. Latvijas uzņēmumu delegācija apmeklēja dažādus pārtikas lielveikalus, lai labāk izprastu dāņu iepirkšanās paradumus un tirgū jau esošo produktu sortimentu. Uzņēmumu pārstāvji tikās arī ar Latvijas vēstnieku Dānijā Kasparu Ozoliņu un LIAA pārstāvi šajā valstī Ivaru Žukovski, lai uzzinātu vairāk par dāņu biznesa kultūras īpatnībām. "Dānijas tirgū pastāv liela konkurence gan starp mazumtirdzniecības ķēdēm, gan vietējiem ražotājiem, gan jārēķinās arī ar Vācijas ražotāju tuvumu. Vienlaicīgi iedzīvotāji ir pirktspējīgi un pieprasījums pēc nišas produktiem, piemēram, organiskās pārtikas, ir augsts," atzina "Rīgas Dzirnavnieka" tirdzniecības direktors Kārlis Mišinskis. Lai veiksmīgi organizētu vizīti, tika piesaistīts eksporta konsultāciju uzņēmums "Gateway Baltic". |