Ziņas no biznesa

Druva Klona baltmaize - veiksmīgākā jaunā maize Latvijā 2014. gadā

Baiba Gulbe, Fazer Bakery Baltic
08.04.2015

Par 2014.gada veiksmīgāko jauno produktu maizes kategorijā atzīta Druva Klona baltmaize, šādu vērtējumu, aplūkojot pārdošanas rezultātus un uzklausot patērētāju viedokli, sniegusi starptautiskā pētījumu kompānija Nielsen.

Ogres ceptuvē gatavotā Druva Klona baltmaize ir īpaša, jo tās receptūrai netiek pievienotas e-vielas un cukurs. Tāpēc šī no kviešu miltiem ceptā maize nav salda, toties vienkārša, dabīga un ļoti garšīga. Druva klona maize ir apliecinājums tam, ka vienkāršais bieži vien ir labākā izvēle.

"Druva zīmols, kas piedzīvoja atjaunošanu pagājušā gada beigās, ir viens no senākajiem zināmajiem maizes zīmoliem Latvijā. Nākamgad zīmolam svinēsim 70. gadu jubileju un lepojamies ar to, ka esam saglabājuši paaudzēs mīlētās Druva maizes saimes receptūras un labo garšu. Mūsuprāt, maize nav tikai paliktnis sieram vai tomātam, tā ir pamats garšīgai brokastu vai launaga sviestmaizei. Patiess prieks, ka to paliecina arī pārdošanas rezultāti un pircēju labās atsauksmes," atzīst Fazer Bakery Baltic komunikācijas direktore Baiba Gulbe.

Lai noteiktu 2014.gada veiksmīgākos jaunos produktus, pētījumu kompānija Nielsen veica divos posmos. Pirmajā tika analizēti Modernās mazumtirdzniecības indeksa 2014.gada pārdošanas dati dažādās produktu grupās, ņemot vērā produktu vidējo mēneša pārdošanas apjomu naudas izteiksmē periodā, kad tie bija pieejami tirgū. Otrajā posmā tika veikta patērētāju tiešsaistes aptauja, kurā tie novērtēja Modernās mazumtirdzniecības indeksā atlasītos pārdotākos produktus, un tādējādi tika noskaidroti produkti, kas ir gan vairāk pārdotie, gan visvairāk iecienītākie Latvijas patērētāju vidū. Abu posmu izpētes rezultāti tika apkopoti vienā indeksā, kas noteica veiksmīgāko jauno produktu 18 kategorijās.

Par Fazer

Fazer ir starptautisks ģimenes uzņēmums, kurš specializējas maizes, saldumu un cepumu ražošanā, kā arī ēdināšanas pakalpojumu sniegšanā. Uzņēmums strādā astoņās valstīs, un tā produkcija tiek eksportēta uz vairāk nekā 40 valstīm. Fazer misija ir radīt garšas baudījumu. Jau kopš uzņēmuma dibināšanas 1891. gadā tā panākumu pamatā ir izcila produktu un pakalpojumu kvalitāte, spēcīgi zīmoli, kompetenti darbinieki, kā arī atbildīga pieeja it visā, kas tie darīts. Fazer Grupas neto apgrozījums 2014.gadā sasniedza vairāk nekā 1,6 miljardus eiro, uzņēmumā strādā vairāk nekā 15 tūkstoši darbinieku. Fazer savā darbībā ievēro stingrus ētikas principus, kas balstās uz uzņēmuma vērtībām un ANO Globālā līguma nosacījumiem.

Fazer Latvija ir viens no maizes tirgus līderiem, kas strādā ar diviem zīmoliem - Fazer un Druva. Maize tiek cepta mūsdienīgā ražotnē Ogrē, kas ir viena no tradīcijām bagātākajām maizes ceptuvēm Latvijā. Savukārt Fazer saldumi, no kuriem Latvijā populārākie ir šokolādes Karl Fazer un Geisha, tiek ražoti Somijā. 2014. gadā uzņēmuma apgrozījums bija 16,79 milj. eiro. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 250 darbinieku, un tas ir lielākais darba devējs Ogrē.

Fazer Bakery Baltic

x

Paroles atgadināšana