Pieredze

Zīmola "Zaļā karotīte" astoņu gadu veiksmes gājiens

Andra Ūdre, Mārketinga padome
06.10.2009

Vakar, 5.oktobrī Latviešu biedrības namā 13:00 Zaļā Karotīte atzīmēja savu astoņu gadu pastāvēšanu. Kā jau ierasts, svinīgās ceremonijas laikā tiks apbalvoti trīs pārtikas uzņēmumi, kas iemantojuši tautā mīlētākā produkta titulus šajā gadā, kā arī "draudzīgākais" tirgotājs, kuru nosaka paši uzņēmumi. Pasākumu ar savu klātbūtni pagodinās arī Latvijas Valsts prezidents Valdis Zatlers, kurš ir zīmes "Kvalitatīvs produkts" patrons.


Zīmola "Zaļā karotīte" astoņu gadu veiksmes gājiens

Vakar, 5.oktobrī Latviešu biedrības namā 13:00 Zaļā Karotīte atzīmēja savu astoņu gadu pastāvēšanu. Kā jau ierasts, svinīgās ceremonijas laikā tiks apbalvoti trīs pārtikas uzņēmumi, kas iemantojuši tautā mīlētākā produkta titulus šajā gadā, kā arī "draudzīgākais" tirgotājs, kuru nosaka paši uzņēmumi. Pasākumu ar savu klātbūtni pagodinās arī Latvijas Valsts prezidents Valdis Zatlers, kurš ir zīmes "Kvalitatīvs produkts" patrons.

"Astoņos pastāvēšanas gados Zaļā karotīte raksturojama kā spēcīgs, pareizi izstrādāts zīmols, kas veicina uzticību patērētājos un piesaista jaunus klientus. To mums pierādījuši gan funkcionālie, gan tirgvedības starptautiskie auditi. Šis zīmols ir viens no svarīgākajiem faktoriem, lai cilvēks Latvijas pārtikas pārsātinātajā tirgū un ekonomikas recesijas laikā atrastu tieši to produktu, kas viņam vajadzīgs", stāsta biedrības "Mārketinga padome" vadītāja Ingūna Gulbe.

Kā allaž, visā Latvijā aptaujājot vairāk nekā 5000 pircējus, tika noskaidroti "Tautā mīlētākie" karotītes produkti un "Draudzīgākais" tirgotājs. Tos sveiks bijušie un esošais zemkopības ministrs, kā arī Valsts Prezidents, kas šo gadu garumā veicinājuši Zaļās karotītes attīstību. Savukārt, ar dziesmām viņus suminās slavenais Siguldas "Zaļais koris" Miervalda Jenča vadībā.

Atskatoties uz astoņiem pagājušajiem gadiem, ir daudz kas paveikts. Šobrīd uzsvaru liekam uz to, ka Mārketinga Padomes preču zīmes "Kvalitatīvs produkts Latvija" ar 18.08.2009. ir apstiprināta kā Latvijas Nacionālās pārtikas kvalitātes shēmas norāde "Kvalitatīvs Produkts".

Zīmolam ir liela nozīme jebkura mēroga uzņēmuma veiksmīgā darbībā. Mūsu gadījumā "zaļās karotītes" veiksmes stāsts ir arī Latvijas veiksmes sastāvdaļa. Mums ir svarīgi, ka "zaļā karotīte" palīdz veikalā atrast Latvijas preci, līdz ar to veicinot šo preci ražot. Patērētājs ar šo zīmolu saņem papildus informāciju arī par produkta kvalitāti, un līdz ar to mazina sava pirkuma risku.

Tas ir tikai skaisti un pašsaprotami, ka mēs ar daudz patiesāku prieku uzlūkojam to, ko mūsu pašu zeme mūsu pašu darba rezultātā ir devusi, un ar kārāku muti baudām to, kas tapis valstī, kurā dzīvojam, tepat - mūsu uzņēmumos. vissvarīgākais par Zaļo karotīti ir produktu kvalitāte, to izsekojamība un uzticamība. "Zaļās karotītes" zīme liecina par uzņēmuma spēju noturēt kvalitāti un tās augstos rādītājus ilgstošā laika posmā. Un tas pircējiem ir pierādījums, ka viņa ierastais vai no jauna nobaudītais produkts ir vietējas izcelsmes un to ir vērts iegādāties arī turpmāk.

Mārketinga padome

x

Paroles atgadināšana