Jaunumi ekonomikā

PVD aicina iedzīvotājus būt aktīviem

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD)
04.12.2009

Nākamo trešdien, 9. decembrī no plkst. 14:00 līdz 15:00 ikviens var zvanīt uz Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) uzticības tālruni 67027402 un informēt PVD ģenerāldirektoru Mareku Samohvalovu par pārtikas tirdzniecības vietām, kurās pirmssvētku laikā PVD inspektoriem būtu jāiegriežas obligāti.


Kā jau ierasts, pirms svētkiem PVD inspektori biežāk ielūkojas pārtikas tirdzniecības vietās – veikalos, tirgos un tirdziņos, lai pārliecinātos, vai veikalnieki uz pirmssvētku iepirkšanās drudža rēķina nemēģina pārdot pārtiku, kurai jau beidzies derīguma termiņš, vai ievēro pārtikas preču uzglabāšanas temperatūras un nodrošina visus nepieciešamos higiēnas apstākļus.


Taču PVD inspektori, kuru skaits kļūst aizvien mazāks, nevar apmeklēt visus Latvijas veikalus un katru negodīgo tirgotāju noķert pie rokas, tādēļ PVD aicina iedzīvotājus būt aktīviem, zvanīt uz dienestu un informēt par pārtikas tirdzniecības vietām, kuras viņuprāt inspektoriem būtu jāpārbauda noteikti.


„Dažkārt cilvēki, ik dienas iegriežoties tuvējā pārtikas veikaliņā, ir daudz zinošāki par viszinošāko inspektoru, tādēļ aicinām palīgā ikvienu, kurš ar saviem novērojumiem vai piedzīvoto var palīdzēt plānot PVD pirmssvētku darbu”, saka PVD ģenerāldirektors Mareks Samohvalovs.


Lai būtu iespējams sniegto informāciju pārbaudīt, zvanītājiem jāmin ne vien konkrētas tirdzniecības vietas nosaukums un atrašanās vieta, bet arī jāpamato, kādēļ tieši šajā veikalā inspektoriem noteikti būtu jāielūkojas. Iespējams, tur regulāri tiek tirgotas preces, kuru derīguma termiņš ir beidzies, iespējams, netiek ievērotas higiēnas prasības, bet varbūt ir kādi citi pārkāpumi, par kuriem pircējam ir radušās aizdomas.


PVD ģenerāldirektors uzklausīs arī tos zvanītājus, kuri vēlēsies palikt anonīmi.


Ikdienā PVD uzticības tālrunis darbojas kā automātiskais atbildētājs, uz kuru zvanot, iespējams pieteikt sūdzības par iedzīvotāju konstatētajiem iespējamiem pārkāpumiem pārtikas jomā, kā arī dzīvnieku veselībā un labturībā. PVD pārbauda katru automātiskā atbildētāja ierakstu, kurā zvanītājs ir noformulējis sūdzības būtību un precīzi informējis par vietu, kur iespējamais pārkāpums noticis.

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD)

x

Paroles atgadināšana