Jaunumi ekonomikā

Latvijas uzņēmumi „Zaļajā nedēļā” rosina apetīti Vācijas iedzīvotājiem

Andra Ūdre, Mārketinga padome
15.01.2010

„Šajā izstādē - gadatirgū mūsu uzņēmumiem ir iespēja ne tikai reklamēt sevi, bet arī tirgot produkciju, tādējādi uzreiz iegūstot pircēju uzmanību, kā arī saņemot ienākumus no pārdotā. Kaut arī izstāde orientēta uz „tautu”, tomēr visa starpā uzņēmumiem izdodas iegūt noderīgus biznesa kontaktus, kas kalpo kā labs atspēriens tālākai attīstībai,” tā Mārketinga padomes direktore Ingūna Gulbe.


Latvijas uzņēmumi „Zaļajā nedēļā” rosina apetīti Vācijas iedzīvotājiem

Šodien [15. janvārī], kā ik gadu, tika atklāta izstāde “„Internationale Gruene Woche Berlin 2010”, kurā cilvēki spieto kā bites un bauda dažādo valstu pārstāvētos labumus. Tai skaitā, ap Latvijas stendu, kuru šogad pārstāv 6 uzņēmumi:

- SIA „Mandor Rīga”- dzērvenes pūdercukurā;

- SIA “Paipal farm”- paipalu olas;

- SIA “Mālpils piensaimnieks”- piena pārstrāde;

- SIA “Zaksi”- alus;

- SIA „Dienvidi plus”- smiltsērkšķu sula;

- SIA “Sfeks”- zefīrs, marmelāde.

Četri uzņēmumi Berlīnes izstādē piedalās jau vairākkārtīgi, taču šajā gadā pirmo reizi pārstāvēts saldumu ražotājs SIA “Sfeks” un piena pārstrādes uzņēmums SIA “Mālpils piensaimnieks”, kuri jau ieinteresējuši vācu publiku, tāpat kā jau zināmie uzņēmumi.

Rīta pieņemšanā, kurā piedalījās LR zemkopības ministrs Jānis Dūklavs, sagaidot delegāciju ar Vācijas Federālās Pārtikas, lauksaimniecības un patērētāju aizsardzības ministri Ilzi Aigneri priekšgalā, tika atzinīgi novērtēta gan Latvijas karstā upeņu sula ar „Rīgas melno balzāmu”, gan “Lāču” ceptuves cepumiņi, gan šprotu maizītes. Aignere arī nofotografējās “Growing green in Latvia” („Zaļš izaudzis Latvijā”) īpašajā ābolu rāmī Latvijas kopstendā ar Dūklavu.

Vācijas pilsētā Berlīnē starptautiskajā izstāžu kompleksā “Messedamm” izstāde “Zaļā nedēļa” norit jau 75. reizi pēc kārtas, kura sākas šodien 15.janvārī un ilgs līdz 25.janvārim. Latvijas kopstends atrodas 8.2 hallē, stenda nr. 108.

„Šajā izstādē - gadatirgū mūsu uzņēmumiem ir iespēja ne tikai reklamēt sevi, bet arī tirgot produkciju, tādējādi uzreiz iegūstot pircēju uzmanību, kā arī saņemot ienākumus no pārdotā. Kaut arī izstāde orientēta uz „tautu”, tomēr visa starpā uzņēmumiem izdodas iegūt noderīgus biznesa kontaktus, kas kalpo kā labs atspēriens tālākai attīstībai,” tā Mārketinga padomes direktore Ingūna Gulbe.

Biedrība Mārketinga padome sadarbībā ar Latvijas Valsts Agrārās ekonomikas institūtu (LVAEI) un LR Zemkopības ministriju, īstenojot lauksaimniecības tirgus veicināšanas programmu par atbalstu mārketinga pasākumiem ārvalstu tirgos, piedāvāja uzņēmumiem bezmaksas platību izstādē Internationale Gruene Woche Berlin , kā arī vienas eiropaletes pārtikas produktu transportēšanu uz Vāciju, izstāžu kompleksu.

Vairāk informācijas par izstādi www.gruenewoche.de.

Mārketinga padome

x

Paroles atgadināšana