Mobilitāte&infrastruktūra

Iedzīvotāju blīvums un ceļu tīkls Latvijā

Ivars Bergs, AgroPols
22.02.2024

Iedzīvotāju blīvums un ceļu tīkls Latvijā

Ivara Berga publicējums SG:
 
Vietās, kur zems iedzīvotāju blīvums nereti ir augsts ceļu blīvums, tas nozīmē, ka maz vai ļoti maz cilvēkiem ir jāuztur daudz infrastruktūra. Un tas ir tikai loģiski, ka tā ir sliktā stāvoklī, jo tam trūkst naudas, pat neskatoties uz to, ka pašvaldībām tiek novirzītas mērķdotācijas ceļu un ielu uzturēšanai.
Saliku infografikā novadu pašvaldību (pilsētas ignorēju, jo tur cits stāsts) īpašumā esošo ceļu un ielu garumus, kā arī cilvēku skaitu pašvaldībā, kuriem jāuztur viens eventuālais ceļa/ielas kilometrs. Ņemot vērā demogrāfisko slodzi, strādājošo skaits, kuram jāuztur šie ceļi, ir jādala ar vismaz 2.
Diez jau kas nav, ja uz 6 vai 7 strādājošiem ir 1 km autoceļa, kas jāuztur. 🤨
p.s. Mongoļi ar savu iedzīvotāju blīvumu ir malači. Pie iedzīvotāju blīvuma 2,17 cilvēki uz 1 km2 viņi ir pamanījušies, ka 1 kilometru autoceļa ir jāuztur 29,6 cilvēkiem.

AgroPols

x

Paroles atgadināšana