Citas ziņas sadaļā
Zemkopības sistēmas elementi vērtības, izvēles un risinājumi
Rīks piemērotākās zemkopības sistēmas izvēlei. Vebinārs "Kas tas ir un kā to lietot?"
Zemkopības sistēmu saimnieciskie rezultāti
Modelēšanas rīks zemkopības sistēmas risinājumu izvēlei. Struktūra un metodoloģija
Slāpekļa aprites novērtēšana zemkopības sistēmās
Stratēģijas izstrāde noturīgas un multifunkcionālas piena nozares attīstībai Latvijā
Noturīgas un multifunkcionālas piena nozares attīstība Latvijā: izaicinājumi un risinājumi
Vebinārs "Augmaiņas prakse Latvijas lauksaimniecībā. Telpisko datu izpētes rezultāti"
Saimnieciskais izdevīgums bioloģiskajā ēdināšanā cūku nobarošanas fāzē: sākotnējo eksperimentu rezultāti
Pieteikšanās atbalstam pasākumā Akvakultūras saimniecībām paredzēti pārvaldības un konsultāciju pakalpojumi
Zināšanas saimniekošanaiBiedrības "Mārketinga padome" semināri par pārtikas produktu iepirkumiem gūst lielu atsaucībuAndra Ūdre, Mārketinga padome
26.10.2009 Ar lielu atsaucību noslēdzies Mārketinga padomes rīkotais semināru cikls par pārtikas produktu iepirkumiem. Kopumā semināros piedalījās vairāk kā 200 atbildīgo cilvēku par pārtikas iepirkumu veikšanu, kas apliecina Latvijas iestāžu vēlmi pilnveidot savus iepirkumus, tādejādi uzlabojot tautsaimniecību. Ar lielu atsaucību noslēdzies Mārketinga padomes rīkotais semināru cikls par pārtikas produktu iepirkumiem. Kopumā semināros piedalījās vairāk kā 200 atbildīgo cilvēku par pārtikas iepirkumu veikšanu, kas apliecina Latvijas iestāžu vēlmi pilnveidot savus iepirkumus, tādejādi uzlabojot tautsaimniecību. Tā kā ar 2010. gada sākumu daudzi novadi sāks apgādāt vietējās iestādes ar pārtikas produktiem, kuru iepirkumi tiks veikti 2009. gada nogalē, pastāv risks, ka esošajā situācijā novadi varētu tikt apgādāti ar pārtikas produktiem, kam ir apšaubāma kvalitāte un grūti izsekojama izcelsmes vieta. Tāpēc organizēto semināru ietvaros pašvaldības un valsts iestādes tika informētas par to, kā gūt maksimālu atdevi savam reģionam, iepērkot vietējos produktus. Semināru cikls bija paredzēts publisko iepirkumu veicējiem un vietējiem pārtikas ražotājiem, lai informētu par veidu kā atbalstīt vietējos ražotājus nepārkāpjot ES likumus.
Semināra darba kārtībā tika apskatītas sekojošas tēmas: - Pārtikas iepirkuma nozīme un vispārējs konteksts; - Jaunie grozījumi Publisko iepirkumu likumā un to ietekme uz pārtikas iepirkumiem; - Pārtikas iepirkuma procedūras izvēle un iepirkuma dokumentācijas sagatavošana; - Tehnisko specifikāciju sagatavošana pārtikas iepirkumam; - Pārtikas iepirkuma piedāvājumu vērtēšanas kritēriju izvēle un formulēšana iepirkuma dokumentos; - Iesniegto piedāvājumu vērtēšana un punktu piešķiršana; - Raksturīgākie pārkāpumi pārtikas iepirkumos. |