Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
Kredīta potenciāls biznesā 2 GEUR? Vairāk nekā 80 tūkstoši uzņēmumu nevar pretendēt uz kredītu. Kāpēc tā?
Mājokļu kredītu pieejamības reģionālie izaicinājumi
Latvijā reģistrēto nodokļu maksātāju dalījums pēc darbinieku skaita 2023.gadā
Valstspilsētas un pārējā Latvija
EvikaS ir tirgus ekonomikas analfabēte
Eseja par AirBaltic un Latvijas ekonomiku
Ekonomikas attīstība Latvijas valstpilsētās un reģionu "lauku teritorijās"
Šī ir laba ziņa - Angola izstāsies no OPEC
Rezultāts - faktiski nenoticis ekonomikas sarukums pie 2 gadus ilguša inflācijas procesa - ir pat necerēti labs
Procesi ekonomikāMazajam ražotājam ir tikai divi ceļi savas nākotnes saglabāšanai.Anderss Beverens, AgroPols
07.01.2021 Saiteej.uz/zfwyUzņēmējs jau diezgan skaidri pats pasaka – nosacīti “mazajam ražotājam” ir tikai divi ceļi savas nākotnes saglabāšanai. Pirmais – ražot (sākt to darīt) tik īpašu un patērētājam vajadzīgu produktu, ko tirgū nespēj (uzskata par nemērķtiecīgu) piedāvāt BaltiCovo līdzīgā mēroga uzņēmumi (vai tiešām ārpus bioloģiskās lauksaimniecības sistēmai sertificētas produkcijas ražošanas ir iespējamas vēl kādas citas reāli īpašās olas???). Otrs – veidot līdzīgu mazo un vidējo uzņēmumu kooperatīvu, kas strādā tirgū ar vienotu pārdošanas un resursu iegādes stratēģiju, kas ļauj līdzsvarot tirgus spēku. Kā to izdarījuši, piemēram mazi tirgotāji , veidojot zīmolus Top, Lats, Citro. Teorētiski ir trešais ceļš – palikt par sava novada uzņēmumu – ražot olas tikai savam ģeogrāfiski tuvajam tirgum (~ 30 km rādiuss bez citiem līdzīgiem konkurentiem) un konkurēt ar zemākām loģistikas izmaksām. Ceturtā ceļa ‘godīgas konkurences’ apstākļos vienkārši nav. |