Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgos"Rīgas Centrāltirgū" mēneša laikā ieviesīs plāksnītes ar informāciju par tirgotājuDaiga Grūbe, Leta-Nozare
13.10.2009 Rīgas pašvaldības AS "Rīgas Centrāltirgus" tuvākā mēneša laikā pie visām tirdzniecības vietām ieviesīs plāksnītes ar informāciju par tirgotāju, aģentūrai LETA pastāstīja "Rīgas Centrāltirgus" mārketinga un komunikācijas vadītājs Sandris Točs. (Fragments) Rīgas pašvaldības AS "Rīgas Centrāltirgus" tuvākā mēneša laikā pie visām tirdzniecības vietām ieviesīs plāksnītes ar informāciju par tirgotāju, aģentūrai LETA pastāstīja "Rīgas Centrāltirgus" mārketinga un komunikācijas vadītājs Sandris Točs. Pie katra tirgotāja letes būs piestiprināts vietas numurs, uzņēmuma nosaukums vai pārdevēja vārds un uzvārds, lai pircēji zinātu, no kā viņi iegādājas preci un nepieciešamības gadījumā varētu prasīt atbildību. Šāda sistēma ļaušot arī uzlabot tirgotāju kontroli. Točs uzsvēra, ka šī prasība esot spēkā jau kopš 1998.gada, tomēr neviena no iepriekšējām tirgus administrācijām neesot pieprasījusi prasības ievērot. "Tā ir normāla prasība, kas būtu jāievēro," akcentēja Točs, norādot, ka milzīgas investīcijas plāksnīšu ieviešana neprasīs. Rīgas Centrāltirgus pats izstrādās informatīvās plāksnītes un tirgotājiem papildu samaksu par tām neprasīs. Paredzēts, ka šī norma attieksies uz visiem tirgotājiem, tostarp arī uz vienas dienas tirgotājiem, kas pārdod pašu salasītos vai izveidotos produktus. Mazie tirgotāji, kas tirgū nedarbojas pastāvīgi un pārdod pašu audzēto, salasīto vai izveidoto, jau tagad tirgū esot sakoncentrēti vienā vietā, bet konkrēts šādu tirgotāju skaits nav zināms. Tāpat Rīgas Centrāltirgus, lai mazinātu Valsts ieņēmumu dienesta (VID) bažas, ka tirgus darbība nav kontrolējama, ir gatavs no vienas dienas tirgotāju veiktās samaksas par tirdzniecības vietas izmantošanu 25% apmērā pārskatīt VID. Kā ziņots, Rīgas pašvaldības AS "Rīgas Centrāltirgus" nākamgad plāno veikt mārketinga un reklāmas kampaņas, lai popularizētu tirgu un celtu tā prestižu, aģentūrai LETA pastāstīja Točs. |