Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosEksperti: "Rīgas Centrāltirgus" infrastruktūras sakārtošana ir būtiskāka par reklāmas kampaņāmSandra Stepe, Leta-Nozare
26.10.2009 (Fragments) "Rīgas Centrāltirgus" infrastruktūras sakārtošana ir daudz būtiskāka par iecerētajām mārketinga un reklāmas kampaņām, uzskata biznesa informācijas portāla "Nozare.lv" aptaujātie eksperti. Radošās aģentūras "Taivas Ogilvy" sabiedrisko attiecību konsultante Ilze Salna norāda, ka "Rīgas Centrāltirgus" ir pieminēts teju visos lielākos Rīgas un Latvijas tūrisma ceļvežos un tas liecina, ka tirgus nav vienkārši konkurents lielveikalu ķēdēm, bet vienlaikus arī kultūras fenomens. Salna atzīst, ka jebkādām mārketinga aktivitātēm ir jēga tad, ja to veidotāji skaidri apzinās, kam šīs aktivitātes adresētas, kāds ir to mērķis un kādi mājasdarbi jāizdara, lai vispār būtu jēga investēt reklāmā. "Abstraktais "tēls un prestižs" diez vai būs veiksmīgas stratēģijas pamats un tirgum piesaistīs jaunus pircējus. Tie, kas tirgū iepērkas jau tagad, to turpinās darīt arī turpmāk. Pārējie, visticamāk, gaida nevis reklāmas kampaņu, bet tirgus infrastruktūras sakārtošanu," atzīst Salna. Salna norāda, ka pirms kāda laika "Rīgas Centrāltirgus" mēģināja pretendēt uz jaunas notikumu vietas statusu, kur notiek koncerti, izstādes un citas aktivitātes, kas nav tieši saistītas ar tirgus darbību, bet šobrīd šķiet, ka diemžēl sākotnējā iniciatīva apsīkusi. |