Latvijas tirgos

Eksperti: "Rīgas Centrāltirgus" infrastruktūras sakārtošana ir būtiskāka par reklāmas kampaņām

Sandra Stepe, Leta-Nozare
26.10.2009

Eksperti: "Rīgas Centrāltirgus" infrastruktūras sakārtošana ir būtiskāka par reklāmas kampaņām

(Fragments) "Rīgas Centrāltirgus" infrastruktūras sakārtošana ir daudz būtiskāka par iecerētajām mārketinga un reklāmas kampaņām, uzskata biznesa informācijas portāla "Nozare.lv" aptaujātie eksperti.

Radošās aģentūras "Taivas Ogilvy" sabiedrisko attiecību konsultante Ilze Salna norāda, ka "Rīgas Centrāltirgus" ir pieminēts teju visos lielākos Rīgas un Latvijas tūrisma ceļvežos un tas liecina, ka tirgus nav vienkārši konkurents lielveikalu ķēdēm, bet vienlaikus arī kultūras fenomens.

Salna atzīst, ka jebkādām mārketinga aktivitātēm ir jēga tad, ja to veidotāji skaidri apzinās, kam šīs aktivitātes adresētas, kāds ir to mērķis un kādi mājasdarbi jāizdara, lai vispār būtu jēga investēt reklāmā.

"Abstraktais "tēls un prestižs" diez vai būs veiksmīgas stratēģijas pamats un tirgum piesaistīs jaunus pircējus. Tie, kas tirgū iepērkas jau tagad, to turpinās darīt arī turpmāk. Pārējie, visticamāk, gaida nevis reklāmas kampaņu, bet tirgus infrastruktūras sakārtošanu," atzīst Salna.

Salna norāda, ka pirms kāda laika "Rīgas Centrāltirgus" mēģināja pretendēt uz jaunas notikumu vietas statusu, kur notiek koncerti, izstādes un citas aktivitātes, kas nav tieši saistītas ar tirgus darbību, bet šobrīd šķiet, ka diemžēl sākotnējā iniciatīva apsīkusi.

Leta-Nozare

x

Paroles atgadināšana