Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosCentrāltirgus nāk tuvākAlīda Pēda, AgroPols
30.10.2009 Kad oktobra sākumā Rīgas Centrāltirgū notika zemnieku sapulce, tika izteikts ne mazums ierosinājumu, kas darāms, lai tirgus kļūtu par Latvijas zemniekiem labvēlīgu vietu, kurā tirgoties, bet pircējiem par vietu, kur iespējams nopirkt kvalitatīvus vietējos produktus par normālām cenām. Toreiz arī Rīgas Centrāltirgus valdes priekšsēdētājs Dainis Liepiņš akcentēja galveno uzdevumu - palielināt cilvēku plūsmu tirgū - un atzina, ka tas iespējams, piedāvājot kvalitatīvus produktus un reizē arī mainot sabiedrības viedokli par tirgu. Protams, nepilns mēnesis ir gana īss laika posms, lai uzreiz situāciju Rīgas Centrāltirgū mainītu, taču solis pa solim šajā virzienā tiek sperts, apliecinot atbildīgo personu gatavību gan sasniegt pašu izvirzītos mērķus, gan vērā ņemt zemnieku izteiktos priekšlikumus. Kad oktobra sākumā Rīgas Centrāltirgū notika zemnieku sapulce, tika izteikts ne mazums ierosinājumu, kas darāms, lai tirgus kļūtu par Latvijas zemniekiem labvēlīgu vietu, kurā tirgoties, bet pircējiem par vietu, kur iespējams nopirkt kvalitatīvus vietējos produktus par normālām cenām. Toreiz arī Rīgas Centrāltirgus valdes priekšsēdētājs Dainis Liepiņš akcentēja galveno uzdevumu - palielināt cilvēku plūsmu tirgū - un atzina, ka tas iespējams, piedāvājot kvalitatīvus produktus un reizē arī mainot sabiedrības viedokli par tirgu.
|