Latvijas tirgos

"Spilvas" ražotās sulas tirgus daļa lielveikalos aizņem 2,5%

Daiga Kļanska, Leta-Nozare
11.11.2009

Augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmuma SIA "Spilva" ražoto sulu tirgus daļa lielveikalos pārsniedz 2,5% līmeni un tuvojas 3% atzīmei, biznesa informācijas portālu "Nozare.lv" informēja "Spilva" sabiedrisko attiecību konsultants Andris Zeļenkovs.


"Spilva" sulu tirgū ienāca šovasar un kopš tā laika ievērojami nostiprinājusi savas pozīcijas. Neskatoties uz konkurenci, "Spilvai" ir izdevies sulu tirgū iemantot savus lietotājus un iegūt tirgus daļu. Tas ļauj "Spilvai" plānot sulu sortimenta paplašināšanu.


Lietotāju vidū populārākās "Spilvas" sulas ir tomātu un ābolu-upeņu. Kopš ienākšanas Latvijas tirgū, pircējiem ir pieejami seši sulu veidi, taču drīzumā būs pieejami vairāki jauni "Spilvas" sulu veidi, tajā skaitā ananāsu un persiku.


"Pirmajos mēnešos plānotos "Spilvas" sulu pārdošanas apjomus esam sasnieguši. Ienākot sulu tirgū, bija jāsaskaras ar sīvu konkurenci, taču tas nebija pārsteigums, jo konkurenci jau prognozējām pirms ienākšanas sulu tirgū," skaidro "Spilvas" tirdzniecības un mārketinga direktore Dana Erciņa.


"Spilvas" mērķis sulu segmentā ir ieņemt 3% tirgus lielveikalos un 5% pārējā Latvijas tirgū līdz 2009. gada beigām.

Leta-Nozare

x

Paroles atgadināšana