Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosPircēji Latvijā labprāt izvēlas jogurtu ar lielāku ogu daudzumuMarika Kukuče, Hill and Knowlton Latvia
13.11.2009 Sākot piedāvāt tirgū jaunus Valio Alma jogurtus ar divas līdz trīs reizes lielāku ogu saturu, Valio Latvijā veica pētījumu, lai noskaidrotu, kas nosaka jogurta izvēli Latvijas patērētāju vidū un vai patērētāji pievērš uzmanību arī tam, cik procentu ogu ir viņu mīļākajā jogurtā.
Hill and Knowlton Latvia |