Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosIr īstais laiks atgriezties pie pašmāju labumiemAndra Ūdre, Mārketinga padome
13.11.2009 LR Ministru prezidents Valdis Dombrovskis un biedrības Mārketinga padome vadītāja Ingūna Gulbe 2009. gada 17. novembrī atklās reklāmas kampaņu par Zaļās karotītes un Latvijas pārtikas produktu atbalstu. Tādējādi Latvijas Dzimšanas dienas priekšvakarā tiks uzgriezti pareizie pulksteņa virziena rādītāji un aktīvi uzsākta kampaņas realizācija, kuras sauklis - Ir īstais laiks atgriezties pie pašmāju labumiem un Zaļā karotīte aicinās izvēlēties vietējos produktus ar mērķi - veicināt lauksaimniecības un pārtikas nozaru attīstību ražošanas apjomu un produkcijas noieta palielināšanos.
|