Latvijas tirgos

"Elvi": Oktobrī pieprasījums pēc Latvijas piena produktiem pieaug līdz pat 26%

Kazimiera Puzo, SIA "ELVI Latvija"
21.10.2014

"Pircēji ELVI labprāt iegādājas Latvijā ražotos piena produktus - par to liecina mazumtirgotāja ELVI pārdošanas dati oktobrī. Oktobra pirmajā pusē, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, palielinājās pieprasījums pēc pašmāju jogurtiem un biezpiena desertiem (abās pozīcijās +26% noieta pieaugums), kā arī sviesta (+17%), biezpiena (+10%) un skābpiena dzērieniem, kas ir kefīrs, rjaženka un paniņas (+7%)," informē SIA "ELVI Latvija" komercdirektore Laila Vārtukapteine.

"Viena no galvenajām mazumtirgotāja ELVI pamatnostādnēm ir piedāvāt mūsu pircējiem pašmāju un konkrētiem reģioniem tradicionālu produkciju. Līdz ar to piena un gaļas produkcijas klāstā veikalos ELVI nopērkama galvenokārt Latvijas ražotāju produkcija, veidojot pat 93% īpatsvaru," atzīmē L.Vārtukapteine.

Proporcionāli ražotāju noteiktajam iepirkuma cenu samazinājumam, ko iesūtīja "Rīgas piena kombināts", "Tukuma piens", "Smiltenes Piens", "Mālpils Piensaimnieks", "Jaunpils Pienotava" un "Rīgas Piensaimnieks", vairāki piena produkti veikalos ELVI arī oktobrī maksā lētāk. "Atbalstot pašmāju piensaimniekus augustā veikalos ELVI realizācijai tika pieņemti piena produkti, kas bija paredzēti Krievijas tirgum. Šobrīd visi šie piena produkti ir veiksmīgi izpārdoti," skaidro L.Vārtukapteine, papildinot, lai veicinātu vēl lielāku Latvijas produkcijas patēriņu, pašmāju piena produkti tiek iekļauti arī ELVI regulārajās mārketinga akcijās.

Mazumtirgotājs ELVI ir iesaistījies Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras iniciētajā informatīvajā kampaņā "Latvijas labums", kurā savu atbalstu vietējiem ražotājiem ir aicināts sniegt ikviens Latvijas iedzīvotājs, iegādājoties pašmāju audzēto un ražoto produkciju. Lai pircējiem būtu vieglāk orientēties plašajā veikalu piedāvājumu klāstā, tirdzniecības vietās, tai skaitā arī 104 veikalos ELVI visā Latvijā ir izvietotas speciālās "Latvijas labums" norādes.

Savukārt TNS Latvia pētījuma rezultāti atklāj - Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir pamanījuši kampaņu "Latvijas Labums" un to iepirkšanās paradumos pēdējā laikā attiecībā uz Latvijā ražotu produktiem ir vērojamas būtiskas izmaiņas. Puse (49%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem pēdējā mēneša laikā ir vairāk iegādājušies Latvijas ražotāju preces. Vairāk par TNS Latvia veikto pētījumu var lasīt šeit: http://ejuz.lv/5z.

Latvijas nacionālā mazumtirgotāja ELVI prioritāte ir vietējais cilvēks, viņa ikdienas vajadzības, dzīves kvalitāte un vieta, kurā viņš dzīvo. Mūsu uzdevums ir nodrošināt pircējus ar svaigu piedāvājumu un būt par draudzīgu, viņiem saprotamā valodā runājošu dzīves sastāvdaļu. SIA "ELVI Latvija" ir zīmola ELVI turētāja un franšīzes devēja, kas nodrošina veikalu sekmīgu darbību, garantē mārketinga atbalstu, vienotu iepirkumu, IT nodrošinājumu, tirdzniecības atbalstu veikala iekārtošanas laikā un ikdienas darbā.

SIA "ELVI Latvija"

x

Paroles atgadināšana