Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosOlas un olu produktus pirms Jāņiem pērk vairākLiāna Bokša, A/s "Balticovo"
18.06.2015 "Pirms Jāņiem vietējā tirgū olu un olu produktu pārdošanas apjoms palielinās par vidēji 30%", informē Ziemeļeiropas valstu reģiona lielākā šo produktu ražotāja AS "Balticovo" valdes priekšsēdētājs Andris Platais. Šā gada jūnija pirmajās divās nedēļās, salīdzinot ar šo pašu periodu šā gada maijā, AS "Balticovo" Latvijas tirgū realizēja par 32% vairāk svaigu vistu olu, 23% vairāk olu masas un 13% vairāk vārīto olu. Ja pirmajās divās maija nedēļās tika pārdoti 6,9 miljoni olu, tad jūnijā šajā pašā periodā - 9,1 miljons olu." Vasaras saulgriežu laikā industriālie ražotāji vairāk pieprasa olu masu, lai izgatavotu tradicionālo Jāņu sieru, savukārt mājsaimniecībās olas tiek izmantotas svētku pīrāgu un plātsmaižu cepšanai. Lieldienu periodā olu pārdošanas apjoms tradicionāli divkāršojas, savukārt pēc Lieldienām vērojams kritums. Ziemassvētku periodā pieprasījums pēc olām un olu produktiem vietējā tirgū palielinās līdzīgi kā vasaras saulgriežos par vidēji 30%. AS "Balticovo" olu un olu produktu eksports veido līdz 70% no kompānijā saražoto olu un olu produktu apjoma. AS "Balticovo" apgrozījums pagājušajā gadā bija 43 miljoni eiro, kas ir par 8% vairāk nekā 2013. gadā, kad uzņēmums apgrozīja 39,76 miljonus eiro, savukārt olu ražošanas apjoms palielinājās par 5%. Apgrozījuma kāpums tika panākts galvenokārt ilgtermiņa ieguldījumu un modernu putnkopības tehnoloģiju ieviešanas rezultātā. Par AS "Balticovo" AS "Balticovo" ir uzņēmums ar vairāk nekā 40 gadu pieredzi olu un olu produktu ražošanā. Uzņēmums ir orientēts uz darbību Latvijas un starptautiskos tirgos, eksportējot līdz 70% no saražotās produkcijas. Ražotnē notiek pastāvīga produktu kvalitātes kontrole stingrā veterinārā uzraudzībā. Bāzes uzņēmums putnu fabrika "Iecava" dibināts 1972. g., SIA "Balticovo" - 1993. g. Īpašnieks ar 95% uzņēmumu akciju - Latvijas pilsoņiem piederošais "BCO". Šobrīd Ziemeļeiropas valstu vidū AS "Balticovo" ir olu un olu produktu ražošanas nozares līderis ar tirgus daļu Latvijā ap 40%. Uzņēmuma reorganizācija uzsākta 2004. gadā. Strādājošo skaits 2014.g. - 208 darbinieki. AS "Balticovo" ir saņēmusi ISO 9001, ISO 22 000, BRC un IFS kvalitātes standartu apliecinājumus. Uzņēmuma pārvaldībā ieviests ISO 31 000 standarts. 2010. g. zīmols "Balticovo" iekarojis otro vietu "Mīlētāko pārtikas zīmolu" topā, kā arī atzīts par efektīvāko lauksaimniecības produkcijas ražotāju Baltijā un otru eksportspējīgāko uzņēmumu Latvijā. AS "Balticovo" atrodas Latvijā, Iecavas novadā. A/s "Balticovo" |