Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgos"Maxima Latvija": Šogad Līgo svētkos teju par 24% pieauguši bezalkoholiskā alus pārdošanas apjomiJānis Beseris, Maxima Latvija
26.06.2015 Šogad Līgo svētkos "Maxima Latvija" veikalos bezalkoholiskā alus pārdošanas apjomi pieauguši gandrīz par 24%, liecina "Maxima Latvija" novērojumi no 19.jūnija līdz 24.jūnijam salīdzinājumā ar tādu pašu periodu pērn. Latvijas iedzīvotāji svētkiem gatavojās laicīgi, jo bija vairākas brīvdienas, tādēļ vislielākā aktivitāte "Maxima Latvija" veikalos bija novērojama 19.jūnijā, kad vairākos uzņēmumos notika ielīgošanas pasākumi, kā arī 22.jūnijā un 23.jūnijā, kad līgotāji steidza rūpēt svētku mielastu. "Kopējie alus pārdošanas apjomi šogad, salīdzinot ar pagājušā gada svētkiem, palielinājās par 4%. Lielākā daļa līgotāju jeb 87% priekšroku deva gaišajam alum. Lai gan pieauga arī tumšā, kviešu alus pārdošanas apjomi, bezalkoholiskais alus šogad bija viens no populārākajiem. It īpaši bezalkoholisko alu iedzīvotāji pirka internetveikalā e-maxima.lv, tā pārdošanas apjomi e-maxima.lv, salīdzinot ar pagājušo gadu, pieauguši pat par 200%. Kāds līgotājs vienā pirkumā iegādājās uzreiz 30 pudeles bezalkoholiskā alus," norāda "Maxima Latvija" Mārketinga vadītāja Zane Kaktiņa. Līgo svētkos tradicionāli iedzīvotāji savus iepirkumu groziņus pilda ne tikai ar alu, bet arī ar sieru, gaļu, alus kausiem, grila piederumiem un dažādiem citiem produktiem. Sieru pārdošanas apjomi šogad svētku laikā, salīdzinājumā ar pērnajiem svētkiem, pieauga par 10%. Līgotāji savos pirkumu groziņos lika gan tradicionālo ķimeņu sieru, gan svaigos sierus, kā Mozzarella un Mascarpone, gan siera nūjiņas, gan citus sierus. Tā kā šogad svētki bija nedaudz siltāki nekā pagājušajā gadā, arī svaigas gaļas un šašlika pārdošanas apjomi nedaudz palielinājušies. Visstraujāk pieauguši svaigas vistas gaļas pārdošanas apjomi - gandrīz par 38%, salīdzinot ar pagājušā gada svētkiem. Vispieprasītākais gaļas produkts šogad tradicionāli bija "Meistara Markas" cūkgaļas šašliks ar majonēzi. Līgotāji šogad svētkos "Maxima Latvija" veikalos iegādājās par 42% vairāk mazsālītu gurķīšu nekā pērn svētkos. Tāpat vairāk nekā par 50% pieauga dažādu pret odu aizsargājošo līdzekļu pārdošanas apjomi, par 51% pieauguši pārdošanas apjomi aukstuma somām un aukstuma kastēm, bet par 9%, salīdzinājumā ar pagājušā gada svētkiem pieauguši pārdošanas apjomi Līgo svētku tematiskajām precēm, kā piemēram, alus kausiem. |