Apskati, analīzes, vērtējumi

Pircēji Latvijā labprāt izvēlas jogurtu ar lielāku ogu daudzumu

Marika Kukuče, Hill and Knowlton Latvia
13.11.2009

Sākot piedāvāt tirgū jaunus Valio Alma jogurtus ar divas līdz trīs reizes lielāku ogu saturu, Valio Latvijā veica pētījumu, lai noskaidrotu, kas nosaka jogurta izvēli Latvijas patērētāju vidū un vai patērētāji pievērš uzmanību arī tam, cik procentu ogu ir viņu mīļākajā jogurtā.


Pētījums parādīja, ka 72% gadījumu jogurta izvēli nosaka tā garša, savukārt otrs svarīgākais nosacījums ir tas, vai jogurtā ir ogas, uz ko norādīja 43% respondentu. 35% aptaujāto pievērš uzmanību jogurta biezumam, 20% - tauku saturam jogurtā, 16% - enerģētiskajai vērtībai, 12% - jogurta sastāvam, bet 6% aptaujāto jogurtu izvēlas pēc citiem nosacījumiem. 8% aptaujāto norādīja, ka paši neiegādājas vai arī nelieto jogurtu.


38% respondentu atzina, ka viņiem ir grūti pateikt, cik procentus ogu satur viņu mīļākais jogurts, savukārt pareizi minēja 47% respondentu, norādot, ka ogu saturs jogurtā parasti ir līdz apmēram 7% (16% aptaujāto teica, ka jogurtā ir 0-3% ogu, 21% aptaujāto - ka 3,1-5%, bet 10% uzskatīja, ka jogurtā ir 5,1-7% ogu). Tikai 15% respondentu norādīja, ka, viņuprāt, jogurtā ir vairāk par 7% ogu.


Uz jautājumu, vai izvēlētos jogurtu, kas satur vairāk ogu nekā citos jogurtos, kas šobrīd ir pieejami veikalos, apstiprinoši atbildēja 76% respondentu, no kuriem 40% norādīja, ka drīzāk izvēlētos jogurtu ar lielāku ogu saturu, bet 36% apgalvoja, ka noteikti izvēlētos jogurtu ar lielāku ogu daudzumu. Turklāt pētījums parādīja, ka jogurtu ar lielāku ogu saturu drīzāk vai noteikti izvēlētos kā sievietes (attiecīgi 42% un 37%), tā arī vīrieši (attiecīgi 36% un 34%).


"Pētījums uzskatāmi parāda, ka Latvijas patērētāji labprāt izvēlas jogurtu, kas satur ogu gabaliņus, turklāt viņi labprāt izvēlētos jogurtu ar vēl lielāku ogu saturu nekā tajos jogurtos, kas šobrīd ir pieejami veikalos. Tāpēc mēs esam patiesi gandarīti, ka varam piedāvāt saviem pircējiem jaunos Valio Alma jogurtus, kas ir veselīgi, garšīgi un kvalitatīvi piena produkti un kuros ir patiešām lieli ogu gabaliņi," saka Evija Birstiņa, Valio Mārketinga vadītāja Latvijā.


Valio kopš šī gada oktobra piedāvā jaunus Valio Alma deserta jogurtus, kuros ir 2-3 reizes vairāk ogu kā citos jogurtos. Jaunais ķiršu un melleņu-zemeņu jogurts satur 15% ogu, savukārt zemeņu jogurts satur pat 18% ogu. Jaunie jogurti ir pieejami ērtā 200g iepakojumā, kura izstrādē izmantots mazāk plastmasas, un gan kartons, gan plastmasa ir otrreiz pārstrādājami.


Par kompāniju "Valio"


Valio ir Somijā senākais un lielākais piena pārstrādes uzņēmums, kura produkti tiek izplatīti vairāk nekā 60 pasaules valstīs, tostarp arī Baltijas valstīs. Turklāt Valio Somijā izveidots lielākais produktu izpētes un attīstības departaments ar mērķi izstrādāt jaunus pārtikas produktus, kas atbilst mainīgajām patērētāju vajadzībām. Šī departamenta vadītāja sasniegumi novērtēti ar Nobela prēmiju. Latvijā Valio piedāvā gan produktus ikdienas lietošanai, kā, piemēram, Valio Alma, gan arī funkcionālos piena produktus - Valio Zero Lactose pienu, kura sastāvā nav laktozes, un Valio Gefilus piena produktus, kuru sastāvā esošās probiotiskās Lactobacillus GG baktērijas nostiprina ķermeņa aizsargspējas un labvēlīgi ietekmē gremošanas sistēmu. Lactobacillus GG probiotiskās baktērijas ir pasaulē visvairāk zinātniski pētītās - līdz šim veikts vairāk nekā 400 pētījumu un aizstāvētas vairāk nekā 30 doktora disertācijas, un pat atklāts LGG genotips.

Hill and Knowlton Latvia

x

Paroles atgadināšana