Citas ziņas sadaļā
Procesi piena tirgū: cenu straujais kāpums ir beidzies
Bez paradumu maiņas cilvēces izliešana notekcaurulē...
Latvijas Administratīvi teritoriālā 2019.-2020. gada reforma. Skats no aizmugures
Viedoklis par 2020. gadā ar Administratīvo teritoriju un apdzīvoto vietu likuma pieņemšanu noteiktās Administratīvi teritoriālās reformas būtību, formulēšanas procesu un turpmāko ietekmi
Šī ekonomikas aste ir neglābjami iekaisusi, tas ir gangrēnas perēklis. Kuru vienkārši jāamputē
Zemes neapsaimniekošana nekādi neatbilst latviešu nācijas dzīvesziņai. Atspulgs uz reakciju par zemes kadastrālās vērtības palielināšanu
A.Miglavs: Nedarot to, kas jādara, mēs kā valsts savā attīstībā zaudēsim nākamos 3-5 gadus
Andris Miglavs LZA konsīlijā par ATR-2019: VARAM īstenotā pieeja patiešām ir katastrofāla
LZA HSZN ekspertu konsilijs: ATR ir jāatliek
Katrs neveselais Latvijas iedzīvotājs ietekmē valsts budžetu
ViedokļiIzmaiņas lauksaimniecībai paredzētās dīzeļdegvielas lietošanā būs. Bet kādas?Inese Galeja, AgroPols
23.10.2009 Šis jautājums jau ilgi nodarbina lauksaimnieku prātus. Izzinājām, cik tālu jau esam. Biedrība Zemnieku saeima uzskata, ka 2010. gada sākumā ir jāpāriet uz bezakcīzes, nemarķētu degvielu. Realitātē nemaz nav citu iespēju, ja vēlamies saglabāt sistēmu, ka lauksaimniekiem degvielas akcīze nav jāmaksā. Mūsuprāt, degvielas kvota ir jāpalielina līdz 120 l/ha, par ko jau iepriekš aktīvi diskutēts lauksaimnieku sabiedrībā, atzīst ZSA birojā. Šis jautājums jau ilgi nodarbina lauksaimnieku prātus. Izzinājām, cik tālu jau esam. |