Ziņas no biznesa

Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte

Lineta Mikša, Orkla Confectionery & Snacks Latvija
09.02.2017

Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" radīta jauna vizuālā identitāte, kas veicinās zīmola konkurētspēju un attīstību. Kopumā jaunās vizuālās identitātes izstrādē un pakāpeniskā produktu iepakojumu dizaina maiņā ieguldīts 41 tūkstotis eiro.

""Staburadze" ir zīmols, kuru raksturo augsta kvalitāte, vēsturiskais mantojums un meistarība. "Staburadze" jau vairākus gadu desmitus ir tirgus līderis toršu segmentā, kas nosaka tirgus tendences. Kopš 1910.gada "Staburadze" zīmols nav piedzīvojis ietekmīgas pārmaiņas, bet nu ir pienācis laiks, kad līderim ir jādodas līdzi laikam un jāsper nākamie soļi attīstībā. Jaunā "Staburadze" vizuālā identitāte vēl labāk apliecinās tās personību, vēsturiskās vērtības un mantotās tradīcijas, padarot zīmolu vēl pamanāmāku, pievilcīgāku un konkurētspējīgāku," skaidro "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" mārketinga vadītāja Aija Ūdre.

Jaunā "Staburadze" vizuālā identitāte būs vienota visam "Staburadze" toršu un kūku produktu sortimentam. 2017.gada pavasarī "Staburadze" arī iepazīstinās ar nebijušiem jaunumiem desertu un siera kūku segmentā. Jau no šī gada pavasara "Staburadze" jaunumi un klasiskās tortes ar jauno zīmola vizuālo identitāti būs nopērkamas "Laima" saldumu veikalos un tirdzniecības vietās visā Latvijā.

"Jaunā "Staburadze" vizuālā identitāte ir veidota, lai vēl vairāk akcentētu zīmola personību un vērtības. Jau no pašiem "Staburadze" pirmsākumiem tās logotipā bijis attēlots kliņģeris, kas simbolizē zīmola pamatdarbību - konditoreju, un gadu desmitu laikā kļuvis par tā galveno elementu. Veicot Latvijas iedzīvotāju aptauju, tika atklāts, ka "Staburadze" cienītāji pozitīvi vērtē kliņģera simbolu, jo tas stiprina uzticību un pārliecību par "Staburadze" produkcijas stabilu kvalitāti. Savukārt jaunās vizuālās identitātes galvenā krāsa ir violeta. Tā apvieno tradīcijas un mūsdienas, akcentējot "Staburadze" produktu vērtību šodien, kā arī saistās ar svētkiem, izsmalcinātību un augstu kvalitāti," uzsver Aija Ūdre.

"Staburadze" ir vadošais konditorejas zīmols Latvijā, kas atdzīvina senas Latvijas tradīcijas, stāstu par mīlestību, pieredzi un meistarību. 2016.gadā "Staburadze" piedzīvoja 6% pieprasījuma pieaugumu, salīdzinājumā ar 2015.gadu. "Staburadze" piedāvāto produktu klāstā ietilpst tortes, kūkas, kūciņas, kēksi un citi saldie našķi. "Staburadze" konditorejas meistari ik dienas izgatavo aptuveni 13 tūkstošus toršu. Pirmssvētku laikā to skaists sasniedz pat 17 tūkstošus. Pašlaik "Staburadze" produktu portfelī ir teju 62 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. "Staburadze" saldētās tortes ar zīmolu "Old Town Bakery" jau vairāk nekā trīs gadus tiek eksportētas uz Vāciju, ASV, Lielbritāniju, Īriju, Kaļiņingradu, Kanādu, Itāliju un Austrāliju.

Par "Orkla Confectionery & Snacks Latvija":

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārstāv šādus produktu zīmolus: Laima, Selga, Staburadze, Ādažu Čipsi un Taffel. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēki.

Par "Orkla":

"Orkla" ir tirgus līderis plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādē Ziemeļvalstīs un Baltijas reģionā. "Orkla" grupai ir arī stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Indijā, Čehijā un Austrijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā. "Orkla" ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. "Orkla" apgrozījums 2014. gadā bija 30 miljardi NOK (3,41 miljardi EUR), grupā strādā 13 tūkstoši darbinieku.

Lineta Mikša
Orkla Confectionery & Snacks Latvija

x

Paroles atgadināšana