Citas ziņas sadaļā
Latvijas lauku tūrisma asociācija "Lauku ceļotājs" aicina visus interesentus uz gada noslēguma kopsapulci-semināru
"Gardais siera ceļš" - jauns ceļvedis Latvijā ražoto sieru cienītājiem - ceļotājiem
Rīgas svētkos - maiznieku saliedējošākais pasākums "Maizes iela"
Apceļo Gaujas Nacionālo parku un sakrāj stāstu krelles, kas atgādinās par skaisto piedzīvojumu
Tuvojas ikgadējā Ceļotāju diena Ķemeru Nacionālajā parkā
Lauku saimniecības aicina ciemos bērnus un jauniešus
Lauku tūrisma uzņēmēji pulcējas sapulcē pirms jaunās tūrisma sezonas
"Lauku ceļotāja" piedāvājums senioriem izstādē "Balttour - 2016"
14 lauku tūrisma uzņēmēji saņem kultūras zīmi "Latviskais mantojums"
Lauku diena ceļotājiem
Tūrisms un atpūtaAptauja: Stabilai lauku tūrisma uzņēmuma darbībai Latvijā nepieciešama specializācijaDaiga Kļanska, Leta-Nozare
09.10.2009 Latvijas lauku tūrisma uzņēmumu darbībai patlaban ir nepieciešama specializācija, pakalpojumu kvalitāte, vietējā tirgus pirktspējai atbilstošs cenu līmenis un precīzs, efektīvs mārketings, secināts Eiropas lauku tūrisma federācijas EUROGITES aptaujā šī gada septembrī. (Fragments) Latvijas lauku tūrisma uzņēmumu darbībai patlaban ir nepieciešama specializācija, pakalpojumu kvalitāte, vietējā tirgus pirktspējai atbilstošs cenu līmenis un precīzs, efektīvs mārketings, secināts Eiropas lauku tūrisma federācijas EUROGITES aptaujā šī gada septembrī. Kā aģentūru LETA informēja Latvijas lauku tūrisma asociācijas "Lauku ceļotājs" pārstāvji, Latvijā dažādos lauku tūrisma uzņēmumos situācija atšķiras. Lielajos viesu namos, kas specializējās korporatīvo pasākumu, svinību, semināru apkalpošanā, noslogojums ir samazinājies līdz pat 30%. Nelieliem uzņēmumiem, kam izveidojusies sava stabila klientūra, sezonas laikā noslogojums bija pietiekams. Atsevišķiem uzņēmējiem, kas veiksmīgi specializējušies, piemēram, aktīvās atpūtas piedāvājumā, vasaras sezonā bija vērojams pat noslogojuma pieaugums par 15% attiecībā pret iepriekšējo sezonu. Mainās lauku tūrisma pakalpojumu cenas. Lauku mājās, kur pamata piedāvājums ir nakšņošana un brokastis, cenas samazinājušās par 15%-20%, brīvdienu kotedžās - vidēji par 15%, viesu namos cenas samazinātas vidēji par 30%. Saimnieki nenosaka arī atšķirīgas sezonas un nesezonas cenas. Lauku tūrisma uzņēmēji izrāda vairāk iniciatīvas arī infrastruktūras uzlabošanā, piedāvājot pastaigu takas, velomaršrutus, atpūtas vietas tiek ierīkotas un uzturētas vai nu par saviem līdzekļiem, vai projektu līdzekļiem, negaidot, ka par to rūpēsies valsts. |