Ārzemju tirgos

Maskavā aug interese par pārtikas produktiem no Latvijas

Andra Ūdre, Mārketinga padome
17.09.2009

Latvijas kopstendā gan viesojās Maskavas valdības tirdzniecības ministrs, patērētāju tirgus un pakalpojumu departamenta vadītājs Vladimirs Mališkovs un vairumtirdzniecības tīkla „X5 Retail Group” pārstāvji sausās pārtikas iepirkumu direktors Konstantīns Plaktjukovs un valdības attiecību viceprezidente Janīna Marina.


Maskavā aug interese par pārtikas produktiem no Latvijas

Aktīvi norit starptautiskā pārtikas izstāde World Food Moscow, kurā plaši pārstāvēti piecpadsmit Latvijas uzņēmumi, kas atrodas divos paviljonos. Vienā pārstāvēta zivju produkcija, otrā (Forumā) - dažādi Latvijas uzņēmumi ar dārzeņu konserviem, konditorejas izstrādājumiem, čipsiem, mērcēm un piedevām u. c.

16. septembrī Latvijas kopstendā gan forumā, gan zivju paviljonā viesojās Maskavas valdības tirdzniecības ministrs, patērētāju tirgus un pakalpojumu departamenta vadītājs Vladimirs Mališkovs, kurš ir atbildīgs par to, ka Maskava dienā noēd 32 tūkst. t pārtikas produktu. Kopā ar Krievijas pārstāvjiem piedalījās Latvijas vēstnieks Krievijas federācijā Edgars Skuja, kā arī vairumtirdzniecības tīkla „X5 Retail Group” pārstāvji, kas ar uzņēmumiem tikās, lai pārrunātu iespējamo sadarbību Krievijā. „X5 Retail Group” ir nopietna veikalu tirdzniecības ķēde, kam pieder 12000 veikali un no tiem 450 atrodas Maskavā.

„Krievijas pārtikas tirgus joprojām ir lielākais izaicinājums Latvijas pārtikas uzņēmumiem. Pateicoties aktīvajam organizatoriskajam darbam, ko Maskavā veikusi Latvijas vēstniecība, mūsu stendu apmeklēja Maskavas valdības tirdzniecības ministrs, patērētāju tirgus un pakalpojumu departamenta vadītājs Vladimirs Mališkovs un vairumtirdzniecības tīkla „X5 Retail Group” pārstāvji sausās pārtikas iepirkumu direktors Konstantīns Plaktjukovs un valdības attiecību viceprezidente Janīna Marina. Apmeklējuma rezultātā tiks noslēgti konkrēti piegāžu līgumi. Šī veikalu ķēde ir izteikusi interesi iepazīties ar pārtikas ražošanas procesu Latvijā jau tuvākajā laikā”, komentē biedrības “Mārketinga padome” direktore Ingūna Gulbe.

Kā jau rakstījām, izstāde „World Food Moscow” notiek katru gadu kopš 1992. gada un tā ir lielākā starptautiskā pārtikas izstāde Krievijā ar stabilu reputāciju un tradīcijām, kura šogad norisinās jau astoņpadsmito reizi un izvietota Maskavas lielpilsētas Ekspocentrā. Šogad izstāde norisinās laikā no 15.-18. septembrim un tā ir lieliska iespēja, kā virzīt savu produkciju, attīstīt zīmolus, izzināt tirgu, kā arī satikt neskaitāmus cilvēkus un nodibināt noderīgus kontaktus tālāka biznesa attīstībai. Izstādē piedalās uzņēmumi no 55 valstīm, kuru sastāvā ir 15 uzņēmumi no Latvijas.

“Visas pasaules pārtikas” izstāde Maskavā aizņem 23 384 m2 platību, tajā piedalās vairāk nekā 1 326 uzņēmumu ar savu produkciju no 63 pasaules valstīm un 57 nacionālajiem paviljoniem, apmeklētāju skaits pārsniedz 56 tūkstošus. Vairāk informācijas mājaslapā http://www.world-food.ru.

Savu dalību „World Food Moscow” Latvijas pārstāvētajā kopstendā, kuru organizē biedrība Mārketinga padome sadarbībā ar Latvijas Valsts Agrārās ekonomikas institūtu (LVAEI) un LR Zemkopības ministriju, īstenojot lauksaimniecības tirgus veicināšanas programmu par atbalstu mārketinga pasākumiem ārvalstu tirgos pieteikušas un atbalstu saņem sekojošas kompānijas:

- LSEZ SIA "PK INVEST"- zivju konservi, 12 m2,

- LSEZ SIA "Kolumbija"- zivju konservi, 12.m2,

- SIA "LIPO"- saldumu ražošana, 6 m2,

- SIA "Kronis"- dārzeņu, augļu un ogu konservi, 6-9 m2,

- SIA "Unda"- zivju konservi, 14 m2,

- SIA "Baltās naktis"- cepumi, sausiņi, 9 m2,

- SIA "Velte-L"- delikatešu piedevu ražošana, 6-9 m2,

- SIA "Latfood"- čipši, peletes, 9 m2,

- SIA "Kuršu zeme"- zivju un gaļas konservi, 9 m2

Paralēli tam biedrība “Rīgas šprotes” ir piesaistījusi ES Zivsaimniecības fonda atbalstu un paviljonā Nr. 1 Latvijas Zivrūpniecības stendā ir sekojoši zivju pārstrādes kompānijas:

- SIA „Rānda”;

- SIA „Sabiedrība IMS”;

- SIA „Gamma- A”;

- SIA „Līcis-93”;

- A/S „Karavela”;

- A/S „Ventspils zivju konservu kombināts”;

Izstādi kā apmeklētāji, jaunu kontaktu iegūšanai apmeklē un atbalstu saņem arī uzņēmums SIA „Pure Food”.

 

Mārketinga padome

x

Paroles atgadināšana