Ārzemju tirgos

ES vēršas pret jogurtu un enerģijas dzērienu ražotāju paustajiem maldīgajiem apgalvojumiem

EUobserver, Leta-Nozare
08.10.2009

Pārtikas kompānijām, kuras publisko maldīgus apgalvojumus par tādu produktu kā probiotiskie jogurti vai taurīna enerģijas dzērieni radītajiem efektiem, nāksies pārskatīt to mārketinga kampaņas, paziņojusi Eiropas Savienības (ES) pārtikas drošības uzraudzības aģentūras (EFSA) vadītāja Katerina Žeslēna-Lanelle.


(Fragments) Pārtikas kompānijām, kuras publisko maldīgus apgalvojumus par tādu produktu kā probiotiskie jogurti vai taurīna enerģijas dzērieni radītajiem efektiem, nāksies pārskatīt to mārketinga kampaņas, paziņojusi Eiropas Savienības (ES) pārtikas drošības uzraudzības aģentūras (EFSA) vadītāja Katerina Žeslēna-Lanelle.

EFSA nesen publiskoja zinātniski pamatotus viedokļus, kas noraida apgalvojumus, ka tā dēvētie probiotiskie jogurtu dzērieni ar "labām baktērijām" uzlabo lietotāju veselību un imūnsistēmu.

Lai arī paziņojumā netika iekļauta Francijas pārtikas produktu ražošanas kompānija "Danone" un Japānas "Yakult", EFSA lēmums varētu ietekmēt to mārketinga kampaņas tādiem produktiem kā "Activia", "Actimel" un "Yakult".

Aģentūra arī noskaidroja, ka tā dēvētās taurīna sastāvdaļas, kas atrodamas tādos enerģijas dzērienos kā "Red Bull", nestimulē prātu un ķermeni tādos apmēros, kā to apgalvo šo dzērienu ražotāji.

Leta-Nozare

x

Paroles atgadināšana