Citas ziņas sadaļā
Latvijas nacionālais kopstends Berlīnes starptautiskajā izstādē "Zaļā nedēļa 2017"
Vairāk nekā 10 000 veikali beigs tirgot sprostos dētās olas
PF "Ķekava" prezentē jauno eksporta zīmolu starptautiskajā pārtikas izstādē
"Food Union" sāk piena produktu eksportu uz Ķīnu
Būtiski pieaug "Spilvas" produkcijas eksports uz Lielbritāniju un Ukrainu
"Food Union" sāk eksportu uz Irāku
Latvijas pārtikas produkti iekaro Ēģiptes tirgu
Zemkopības ministrs Jānis Dūklavs cer paplašināt sadarbību ar Irānu
Krievijas pagarinātā embargo dēļ papildu kompensācijas uzņēmējiem netiek plānotas
ES un ASV tirdzniecības līgums: Netarifu barjeru atcelšana sanitārajā jomā veicinātu eksportu, nemazinot kvalitāti
Ārzemju tirgosAnglijas patērētāji nevēlas maksāt dārgākMārīte Gailīte, AgroPols
16.10.2009 Lielbritānijas patērētāji gan atzīst, ka vietējā pārtika ir labāka par importēto, taču tikai 15% no viņiem ir gatavi maksāt par vietējo preci kaut nedaudz dārgāk. Lielbritānijas patērētāji gan atzīst, ka vietējā pārtika ir labāka par importēto, taču tikai 15% no viņiem ir gatavi maksāt par vietējo preci kaut nedaudz dārgāk. Pircēji uzskata, ka ražotāji un tirgotāji ietaupa uz transporta un pārstrādes izmaksām, izriet no pētījumu biroja Adsearch veiktā pētījuma. Tiek minēti arī vairāki iemesli, kāpēc jāpērk vietējie produkti. Piemēram, 65% domā, ka tāpēc, lai stimulētu vietējo ekonomiku, 53% - lai atbalstītu sīkražotājus un 51% - lai iegādātos svaigākus produktus. Patērētāji arī domā, ka pirmām kārtām jāpērk vietējās liellopu un putnu gaļas produkti, kā arī dārzeņi. Turklāt par vietējo produktu tiek uzskatīti tāds, kas ražots 27 jūdžu (ap 45 km) rādiusā. Tikai 9% aptaujāto atbild, ka vietējie produkti ir meklējami lielveikalos, 45% dod priekšroku zemnieku tirdziņiem, bet 20% pērk tieši zemnieku sētās. Lielākā daļa secina, ka lielveikali skaidri nenodala vietējo un importa preci. Avots: www.agf.nl ar atsauci uz Marketing UK. |