Ārzemju tirgos

Latvija pirmoreiz Kazahstānas pārtikas izstādē

Andra Ūdre, Mārketinga padome
30.10.2009

Jau divpadsmito reizi (no 3. līdz 6. novembrim) Alma-Atā notiks izstāde “World Food Kazakhstan 2009”, kas ir lielākā pārtikas izstāde Centrālāzijas valstīs, un tās atslēgas vārds ir “attīstība”. Pirmoreiz šajā izstādē piedalīsies arī Latvija, un mūsu kopējā stendā būs pārstāvēti 4 uzņēmumi.


““World Food Kazakhstan 2009” piedāvās daudzveidīgu programmu - dažādus seminārus, prezentācijas, meistarklases, konkursus un degustācijas. Vienā no degustācijas konkursiem pieteicies arī Latvijas uzņēmums LSEZ SIA “Kolumbija”, piedāvājot produktu “Sardinellas fileja ar dārzeņiem tomātu mērcē”. Kā zināms, izstādes ir kā universāls rādītājs produkta attīstībai, kas ataino gan tirgus situāciju, gan darba kvalitāti. Izstādes ilggadējie panākumi skaidrojumi ar plaši pārstāvēto sortimentu visos pārtikas ražošanas segmentos,” komentē biedrības “Mārketinga padome” vadītāja Ingūna Gulbe.


Savu dalību “World Food Kazakhstan 2009” Latvijas pārstāvētajā kopstendā, ko organizē biedrība Mārketinga padome sadarbībā ar Latvijas Valsts Agrārās ekonomikas institūtu un LR Zemkopības ministriju, īstenojot lauksaimniecības tirgus veicināšanas programmu par atbalstu mārketinga pasākumiem ārvalstu tirgos, pieteikušas un atbalstu saņem:


· SIA “Kuršu zeme” (zivju un gaļas konservi);

· LSEZ SIA “Kolumbija” (zivju konservi);

· a/s “Rīgas piena kombināts” (piena produktu pārstrāde un ražošana);

· SIA “Velte-L” (delikatešu piedevu ražošana).


Izstāde Alma-Atā aizņem vairākus izstāžu centra “Atakent” paviljonus un tajā piedalīsies vairāk nekā 300 kompāniju no 30 valstīm. Nacionālie stendi izstādē būs tādām valstīm kā Vācija, Dienvidkoreja, Francija, Čehija un arī Latvija. Tematiski šo izstādi veido četras sadaļas:


· “World Food” - pārtikas produkti un dzērieni;

· “Agro World” - lauksaimniecība, galvenokārt putnkopība un veterinārija;

· “World Food Tech” - pārtikas produktu ražošanas iekārtas;

· “Ingredients” - dažādu pārtikas piedevu, speciju ražotāji un pārstāvji.


Pēc izstādes dalībnieku domām, “World Food Kazakhstan 2009” ir labākā iespēja sava zīmola popularizēšanai, mārketinga attīstībai un virzībai, kā arī paver lieliskas reklāmas iespējas.


Vairāk informācijas par izstādi var atrast mājaslapā www.worldfood.kz.

Andra Ūdre
Mārketinga padome

x

Paroles atgadināšana