Citas ziņas sadaļā
Lietuvā konstatēts vēl viens Āfrikas cūku mēra gadījums
LLU pētniece: Latvijā audzēto lielogu dzērveņu bioloģiskā vērtība ir augstāka nekā savvaļas dzērvenēm
Vidzemē viltus graudu pircēji no zemnieces izkrāpj 32 tonnas graudu
Lauksaimnieki vēlas iegādāties savā īpašumā līdz šim nomāto zemi
Piensaimnieki bažījas par piena nozares nonākšanu lielas ārvalstu kompānijas kontrolē
Pirms Līgo svētkiem visvairāk pērk sieru, alu un gaļu
Epidemiologs: Satraukumam par E.coli baktērijas izraisītas saslimšanas izplatīšanos Latvijā nav iemesla
ZM: Lauksaimniekiem "Agro Food Holding Lily" grandiozais piedāvājums jāizvērtē ļoti rūpīgi
Palielinās lauksaimnieku interese par finansējumu apgrozāmajiem līdzekļiem
KP: Piena ražotāji no mazumtirgotāju cenu diktāta var paglābties, radot savas tirdzniecības vietas
Citi rakstaAtvieglos Latvijas ražoto preču nonākšanu Krievijas veikalu plauktosIneta Želve, Nac.ag. LETA
17.02.2011 Maskavā notikušajā 16. Starptautiskajā tirgotāju forumā panākta vienošanās, kas atvieglos Latvijā ražoto preču nonākšanu Krievijas veikalu plauktos, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja Latvijas Tirgotāju asociācijas (LTA) prezidents Henriks Danusēvičs. Danusēvičs norāda, ka daudzi Latvijas ražotāji izrādījuši interesi darboties Krievijas tirgū un tagad tiem tiks dota iespēja īsākā laika posmā nonākt Krievijas mazumtirdzniecības tīklos. LTA prezidents panācis vienošanos par labvēlības režīmu un atbalstu Latvijas patēriņa preču iekļaušanai minēto tirdzniecības tīklu sortimentā, kas atvieglotu Latvijas produktu parādīšanos Krievijas tirgū. "Jāņem vērā, ka Krievijas tirgū pastāv savi nosacījumi un nepieciešams rēķināties arī ar "ieejas maksu" tajā, tomēr panākto vienošanos noteikti var uzskatīt par nozīmīgu soli Latvijas ražotāju piedāvāto preču nonākšanai kaimiņvalstu veikalu plauktos," norāda Danusēvičs. Kā skaidroja Danusēvičs, "ieejas maksa" nozīmē tirgotāja veicamās izmaksas, kas saistītas ar jauna piegādātāja ienākšanu mazumtirdzniecības tīklā, - grāmatvedības programmu korekcija, sortimenta papildināšana un citas papildu izmaksas. Forumā šogad piedalījās aptuveni 150 Krievijas nozīmīgākie tirgotāji, tajā skaitā "X5 Retail Group", "Auchan Group", "Metro Group", "Okei" un "Element Trade". Tos pārstāvēja "Auchan Group" direktoru padomes loceklis Ludoviks Holiniers, mārketinga direktors Alamirs Arešs un iekšējo komunikāciju vadītāja Marija Kurnosova, lielākā mazumtirdzniecības uzņēmuma "X5 Retail Group" prezidents Ļevs Hasis, viceprezidente sabiedrisko attiecību jomā Marina Janina, korporatīvo attiecību direktors Mihails Susovs un Ziemeļrietumu filiāles direktors Aleksandrs Pavlovs, "Magņit" korporatīvo attiecību direktors Oļegs Gončarovs un citi kaimiņvalsts tirdzniecības uzņēmumu īpašnieki un vadītāji. Krievijas pārtikas un plaša patēriņa preču mazumtirdzniecības līderi, pēc 2010.gada datiem, ir "X5 Retail Group" ar gada apgrozījumu 5,7 miljardi latu, "Magņit" - 3,8 miljardi latu, "Auchan Group" - 3,6 miljardi latu un "Metro Group" - 2,7 miljardi latu. |