Ziņas no biznesa

Karotīte aicina uz stendu izstādē “Riga Food 2009”

Andra Ūdre, Mārketinga padome
02.09.2009

Turpinot iepriekšējos gados aizsākto, Latvijas Valsts agrārās ekonomikas institūta Lauksaimniecības tirgus veicināšanas centra "Mārketinga padome" Lauksaimniecības tirgus veicināšanas programmas ietvaros un, pateicoties LR Zemkopības ministrijas piešķirtajiem finanšu līdzekļiem, palīdz apmaksāt daļu no izstādes Riga Food ekspozīcijas laukuma nomas maksas mazajiem un vidējiem pārtikas uzņēmumiem vai apvienībām.

Jau astoto gadu finansiāli tiek atbalstīti uzņēmumi, samazinot platības maksājumus, izstrādājot un realizējot dizainu, sagatavojot informatīvo materiālu par un atbalstāmajiem uzņēmumiem. Stendā notiks arī degustācijas Karotītes produktiem un aptauja par tautā mīlētāko Karotītes produktu, aptaujas dati tiek publiskoti „Kvalitatīvs produkts Latvija” jubilejas svinībās.

Mārketinga padomes stendā šogad būs sekojoši 15 uzņēmumi un asociācijas:

- KS "Tērbatietis"- uztura bagātinātāji;

- SIA "Velte L"- delikatešu piedevu ražošana;

- SIA "Lienama Alūksne"- lielogu dzērvenes;

- Biedrība "Latvijas Alus darītāju Savienība"- Latvijā ražotais alus;

- Latvijas Maiznieku biedrība- maize un maizes izstrādājumi;

- SIA "Anatols"- garšvielas un piedevas;

- SIA "Saldus pārtikas kombināts"- piena konfektes;

- SIA "Kronis"- dārzeņu, augļu un ogu konservi;

- SIA "Edaks"- piena produkti;

- SIA "Mandor Rīga"- dzērvenes pūdercukurā;

- SIA RKF "Valežs"- garšvielas un piedevas;

- SIA "Siera Ražotne"- piena produkti;

- SIA "Dienvidi Plus"- smilkšķērkšķu sula 100%;

- SIA "Polis & Valerts"- konditoreja;

- SIA "Dimdiņi" – dārzkopība.

Izstādē atradīsies četri Karotītes uzņēmumi, kas būs ārpus Mārketinga padomes stenda un saņem 100% atbalstu 9 kvadrātmetriem:

- SIA "Lāči"- maize un maizes izstrādājumi;

- SIA “Pure Food”- ievārījumi, sulas, augu un ogu piedevas;

- Jānis Vainovskis biškopis- medus un ziedputekšņi;

- SIA "Iecavnieks"- nerafinēta rapšu eļļa, smalcināta linsēkla.

Uz atbalstu dalībai sekojošos atbalstu veidos izstādei „Riga Food 2009” varēja pretendēt jebkurš Latvijas pārtikas uzņēmums vai apvienība:

1. maziem un vidējiem uzņēmumiem, kuru neto apgrozījums iepriekšējā gadā nepārsniedz 1 000 000,00 Ls (viens miljons latu), līdz 50% (piecdesmit procentiem) par neaprīkotu ekspozīcijas platību un nodrošinājums ar ekspozīcijas dizainu kopstendā. Maksimālā atbalstāmā platība ir 9 kvadrātmetri;

2. maziem un vidējiem uzņēmumiem, kuru neto apgrozījums iepriekšējā gadā nepārsniedz 100 000,00 Ls (viens simts tūkstoši latu), līdz 100% (simts procentiem) par neaprīkotu ekspozīcijas platību un nodrošinājums ar ekspozīcijas dizainu kopstendā. Maksimālā atbalstāmā platība ir 9 kvadrātmetri;

3. uzņēmumiem, kuru produkcijai ir piešķirta preču zīme „Kvalitatīvs produkts”, līdz 100% (viens simts procentiem) par neaprīkotu ekspozīcijas platību, kas nav lielāka par 9 m2 (deviņiem kvadrātmetriem).

Paralēli izstādes stendam un degustācijām 9. septembrī izstādes ietvaros tiks apbalvoti konkursa “Garšīgākais Latvijas medus 2009” laureāti, kā arī maizes kvalitātes konkursā tiks noskaidroti izcilākās kvalitātes Latvijā ražotā rupjmaize un saldskābmaize.Medus konkursu rīko Latvijas Biškopības biedrība (LBB) sadarbībā ar biedrību “Mārketinga padome”, bet konkursu līdzfinansē LR Zemkopības ministrija un Latvijas Valsts agrārās ekonomikas institūts, bet maizes konkursu rīko LMB sadarbībā ar Latvijas Lauksaimniecības universitātes Pārtikas tehnoloģijas fakultāti, Latvijas Valsts Agrārās ekonomikas institūtu un Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrību BT 1.

Mārketinga padome

x

Paroles atgadināšana