Ziņas no biznesa

Nākamgad "Rīgas Centrāltirgus" plāno plašākas reklamēšanas kampaņas

Daiga Grūbe, Leta-Nozare
11.10.2009

Nākamgad "Rīgas Centrāltirgus" plāno plašākas reklamēšanas kampaņas

(Fragments) Rīgas pašvaldības AS "Rīgas Centrāltirgus" nākamgad plāno veikt mārketinga un reklāmas kampaņas, lai popularizētu tirgu un celtu tā prestižu, aģentūrai LETA pastāstīja "Rīgas Centrāltirgus" valdes priekšsēdētāja Daiņa Liepiņa padomnieks mārketinga un komunikācijas jautājumos Sandris Točs.

Plašākas reklamēšanas kampaņas šogad netiek veiktas, jo šā gada budžetā tam neesot paredzēti līdzekļi.

Patlaban Rīgas Centrāltirgus valde strādājot pie nākamā gada budžeta, kurā tikšot iekļauti līdzekļi reklāmas un mārketinga aktivitātēm, tomēr arī aptuvenais reklāmai pieejamais finansējums vēl nav zināms.

"Lielie tirdzniecības veikalu tīkli iegulda milzīgus līdzekļus dažādās mārketinga aktivitātēs, bet tirgus līdz šim to nav veicis, tāpēc arī situācija ir tāda, ka cilvēki nereti izvēlas Centrāltirgum mest līkumu," skaidroja Točs.

Šonedēļ Rīgas Centrāltirgus ievietojis vien pāris sludinājumus laikrakstos un radio, lai informētu zemniekus un lauksaimniekus par brīvajām tirdzniecības vietām.

Konkrētu sludinājumiem izmantoto summu Točs gan nezināja, vien norādīja, ka "summas ir salīdzinoši niecīgas".

Leta-Nozare

x

Paroles atgadināšana