Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesa"Food Union" prezentē produktus Ķīnas tirgumLinda Mežgaile, Food Union
10.12.2014 Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union 10. decembrī prezentēja eksportam uz Ķīnu paredzētos piena produktus - RASA pienu un Rasēns piena dzērienus, RASA svaigos un kausētos sierus, RASA sviestu un Ekselence, Pols un Nu Fruit saldējumus. Plānots, ka nākamā gada janvarī Food Union ražotnēs Latvijā norisināsies Ķīnas pārtikas drošības sistēmas (HACCP) audits, pēc kura paredzams, ka 2-3 mēnešu laikā uzņēmums saņems sertifikāciju eksporta uzsākšanai uz Ķīnu. "Pašlaik Ķīna ir pasaulē lielākais piena produktu importētājs. Taču Ķīnas tirgus nav homogēns, patērētāju gaumes reģionos atšķiras un tās strauji attīstās. Dalība lielākajā Ķīnas ziemeļu reģiona pārtikas izstādē World of Food Beijing 2014 un atsauksmju saņemšana no potenciālajiem pircējiem nostiprināja mūsu pārliecību, ka Latvijā ražotiem piena produktiem ir potenciāls Ķīnas tirgū, taču tiem ir jābūt ar augstu pievienoto vērtību un ilgu derīguma termiņu," skaidro Normunds Staņēvičs, AS Rīgas piena kombināts (Food Union grupa) valdes priekšsēdētājs. Jau iepriekš tika ziņots, ka šī gada novembrī Food Union piedalījās lielākajā pārtikas izstādē Ķīnas ziemeļu reģionā World of Food Beijing 2014, kurā prezentēja RASA sviestu un svaigos un kausētos sierus, Rasēns piena dzērienus bērniem, Limbažu piens svaigo sieru un Lapzemes sieru Valmiera, kā arī industriālos produktus - sauso pienu un sausās piena sūkalas. Tāpat Food Union stendā prezentēja premium saldējumu Ekselence, augļu saldējumu Nu Fruit un Nu Smoothie, un Latvijā iemīļotāko saldējumu Pols. 2014.gada laikā Food Union uzsācis eksportu uz 8 jauniem tirgiem - Lielbritāniju, Īslandi, Uzbekistānu, Ukrainu, Mongoliju, Libānu, Lībiju un ASV. Kopumā pašlaik Food Union eksportē uz 28 pasaules valstīs. Galvenās eksporta produktu kategorijas ir Latvijā ražots krēmsiers, sviests, saldējums un industriālie piena produkti. Eksports pašlaik sastāda 27% no kopējā Food Union saražotā produkcijas apjoma. Par Food Union: Food Union ir apvienotais AS Rīgas piena kombināts un AS Valmieras piens uzņēmuma nosaukums, kas atspoguļo jaunu darbības filozofiju un vērtības, kuru pamatā ir jaunrade, radoša pieeja produktu izstrādē, vēlme pastāvīgi meklēt jaunas idejas un izvirzīt ambiciozus plānus. Food Union šobrīd kopumā ir vairāk nekā 700 darbinieki, uzņēmuma apgrozījums pārsniedz 115 miljonus eiro gadā. Food Union ražotnes iepērk pienu no teju 1000 Latvijas zemnieku saimniecībām un piena ražotājiem. |