Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesa"Elvi": Pirktākie produkti pērn - piens, biezpiena sieriņš un banāniKazimiera Puzo, SIA "ELVI Latvija"
27.01.2015 Latvijas mazumtirgotāja ELVI pārdošanas dati 2014.gadā liecina - pircēju iecienītāko pārtikas produktu trijniekā stabili ierindojas piens, banāni un biezpiena sieriņš. "Topa līderis arī 2014.gadā ir piens "Baltais" 1 litra iepakojumā (2%) - pērn realizētas 1,2 miljoni vienību. Savukārt pieprasījums pēc banāniem šoreiz apsteidzis vaniļas biezpiena sieriņa "Kārums" (45g) pārdošanas apjomus - realizētais apjoms pērn attiecīgi 535 un 528 tūkstoši vienību," informē SIA "ELVI Latvija" komercdirektore Laila Vārtukapteine. Kopējās pārdošanas tendences liecina - arvien vairāk pircēji ELVI priekšroku dot dažādiem svaigiem augļiem un dārzeņiem. Tā, piemēram, jau pieminēto banānu pārdošanas apjomi 2014.gadā pieauga par 4% (pērn realizētas 535 tonnas, bet 2013.gadā - 513 tonnas), arbūziem - par 30% (pērn realizēta 481 tonna, bet 2013.gadā - 371 tonna), bet mandarīniem - pat par 61% (pērn realizētas 375 tonnas, bet 2013.gadā - 233 tonnas). "Dārzeņu un sakņaugu segmentā viennozīmīgi dominē dažādu šķirņu kartupeļi - 2014.gadā veikalos ELVI kopumā pārdotas 567 tonnas. Savukārt burkānu realizēšanas apjomi pērn ir bijuši 163 tonnas un sīpolu - 127 tonnas," komentē L.Vārtukapteine. "Īpaši vēlos atzīmēt mūsu pašu - ELVI konditoru - darba augsto novērtējumu. Iecienītāko pārtikas produktu saraksta 8.vietā ar pērn kopā pārdotajām 266 tūkstoši vienībām ir ELVI pašceptie speķa pīrādziņi. Savukārt ELVI gatavotā rasola, kas ir viens no biežāk pirktajiem salātiem, pārdošanas apjoms 2014.gadā pārsniedzis 30 tonnas!" atzīmē L.Vārtukapteine, papildinot - protams, šāda kvantitatīva dažādu preču grupu salīdzināšana nevar kalpot par atskaites punktu stratēģisku lēmu pieņemšanai, tomēr dažreiz, lai nojaustu pircēju vēlmes, intereses un vajadzības, ir vērts paraudzīties uz statistiku no nestandarta skatu punkta. ELVI ir franšīze, kas vieno jau 51 Latvijas mazumtirgotāju - franšīzes ņēmēju -, kam kopumā pieder 106 veikali ELVI visā Latvijā. ELVI prioritāte ir vietējais cilvēks, viņa ikdienas vajadzības, dzīves kvalitāte un vieta, kurā viņš dzīvo. Mūsu uzdevums ir nodrošināt pircējus ar svaigu piedāvājumu un būt par draudzīgu, viņiem saprotamā valodā runājošu dzīves sastāvdaļu. SIA "ELVI Latvija" ir zīmola ELVI turētāja un franšīzes devēja, kas nodrošina veikalu sekmīgu darbību, garantē mārketinga atbalstu, vienotu iepirkumu, IT nodrošinājumu, tirdzniecības atbalstu veikala iekārtošanas laikā un ikdienas darbā. SIA "ELVI Latvija" |