Ziņas no biznesa

Zīmolam "Lakto" trīs jauni produkti; gada investīcijas sasniedz 36 tūkstošus eiro

Linda Mežgaile, Food Union
09.11.2015

Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union paplašinājis raudzēto piena produktu zīmola Lakto klāstu ar trim jauniem produktiem ar viesiecienītākajām garšām. Tagad smiltsērkšķu un klasiskais Lakto, kas ir bijušas vienas no populārākajām garšām 220g un 500g iepakojumos, pieejami arī mazajos 100g iepakojumos, savukārt meža zemeņu Lakto, kas līdz šim bija viena no populārākajām garšām 500g iepakojumā, tagad pieejama ērtai lietošanai 220g glāzītē. Kopumā uzņēmums šogad Lakto zīmolā investējis ap 36 tūkstošiem eiro.

Lakto ir visaugošākais produktu zīmols Food Union portfelī. Šī gada desmit mēnešos salīdzinājumā ar attiecīgo laika posmu pērn, Food Union palielinājis kopējo Lakto noietu Latvijā par 35%. Vislielākais pieaugums ir 220g iepakojumu jeb glāzīšu kategorijā - šogad tas audzis par 107%.

Visu Lakto produktu sastāvā ir augstākās kvalitātes Latvijas piens un vērtīgās L. acidophilus LA-5 un Bifidobacterium BB-12 pienskābās baktērijas, kas to padara par veselīgu un gardu piena produktu ērtai ikdienas lietošanai. Produkti nesatur stabilizētājus, cieti un želatīnu. Kopumā Lakto klāstā ir 15 produkti - piecu veidu garšas vienas porcijas jeb 100g iepakojumos, sešu veidu garšas 220g glāzītēs un četru veidu garšas lielajos 500g iepakojumos.

9 padomi Lakto lietošanai ik dienu

Pateicoties savam sastāvam, Lakto ir universāls palīgs tiem, kam rūp sava veselība, skaistums, produkta kvalitāte un lietošanas ērtums. Lakto pielietojumam ikdienas labsajūtai nav robežu - viss atkarīgs no fantāzijas. Kādās dzīves situācijās šis raudzētais piena produkts ir kas vairāk par vienkārši gardu un veselīgu maltīti, skaidro Latvijas Diētas un Uztura speciālistu asociācija (LDUSA):

1. Lakto ir lielisks risinājums izlaistu ēdienreižu brīžos, kad dienas steigā nav atlicis laika brokastīm, pusdienām vai vakariņām.

2. Kā dzēriens situācijās, kad jāizvēlas starp piekto kafijas krūzi vai saldo limonādi.

3. Kā mazkaloriju našķis pirms gulēšanas, kad vakariņas jau sen apēstas, bet, skatoties TV vai lasot grāmatu, gribas apēst kaut ko garšīgu.

4. Kā olbaltumvielu un kalcija avotu pēc treniņa, lai palīdzētu atjaunoties muskuļiem.

5. Kā augļu, ogu vai dārzeņu smūtija sastāvdaļa.

6. Kā piena aizstājējs pie brokastu pārslām vai musļiem.

7. Kā kefīra aizstājējs aukstajā zupā vai kā krējuma aizstājējs salātos.

8. Kā marinādes galvenā sastāvdaļa, kas gaļas produktus padarīs sulīgus un mīkstus.

9. Un arī kā dabīga maska sejas un ķermeņa ādas mitrināšanai un matu kopšanai.

Par Food Union

Food Union ir lielākais piena pārstrādes uzņēmums un viens no vadošajiem pārtikas un dzērienu ražotājiem Latvijā, kā arī vadošais saldējuma ražotājs Baltijas valstīs. Food Union zīmols apvieno divus lielākos piena pārstrādes uzņēmumus Latvijā - Rīgas piena kombināts un Valmieras piens, lielāko saldējuma un saldēto produktu ražotāju Igaunijā - Premia, un vadošo saldējuma ražotāju Dānijā - Premier Is.

Saskaņā ar provizorisko informāciju Food Union grupas apgrozījums 2014. gadā sasniedza 175 miljonus eiro. Food Union Baltijā šobrīd strādā vairāk nekā 1000 darbinieku.

Food Union darbība atbilst visaugstākajiem pārtikas drošības un kvalitātes standartiem. Uzņēmuma ražotnes ir saņēmušas ISO 9001, ISO 14000 un ISO 22000, FSSC 22000, kā arī Ķīnas pārtikas drošības pārvaldības sistēmas HACCP sertifikātus.

Food Union

x

Paroles atgadināšana