Ziņas no biznesa

10 000 cilvēki "iebalso" atpakaļ veikalu plauktos "Ādažu čipsu" Sirsniņas

AgroPols
28.01.2016

Nebijušu situāciju Latvijas pārtikas tirgū piedzīvojis pārtikas ražošanas uzņēmuma Orkla Confectionery & Snacks Latvija zīmols Ādažu Čipsi. Pateicoties Latvijas iedzīvotāju nepieredzētai aktivitātei sociālajos tīklos, uzņēmums nolēmis atgriezt tirgū kādreiz patērētāju iecienīto produktu - kukurūzas uzkodas Sirsniņas ar načo siera garšu. Produkts veikala plauktos atgriežas šonedēļ, un šis notikums tika nosvinēts ar pasākumu kvēlākajiem atbalstītājiem.

Sirsniņu "fanu" aktivitāte aizsākās pagājušā gada augustā, kad mikroblogošanas vietnē Twitter cilvēki sāka runāt par senu Ādažu Čipsu produktu - sirsniņas formas uzkodām ar siera garšu. Šī ziņa rekordātrumā kļuva par vienu no populārākajiem trendiem sociālo tīklu vidē. Arvien vairāk cilvēku pievienojās diskusijai Twitter, lūdzot atsākt Sirsniņu ražošanu, izmantojot mirkļbirku #bringbacksirsniņas. Kopumā par šo tematu bija vairāk nekā 3500 tvītu un desmitiem lietotāju veidoti video un fotogrāfijas, kas veltītas aicinājumam atgriezt šo produktu veikalos.

Reaģējot uz cilvēku aktivitāti, Ādažu Čipsi sāka kampaņu #BringBackSirsniņas, izveidojot īpašu balsošanas platformu sirsninas.cipsi.lv, kur Sirsniņfani varēja balsot par produkta atgriešanos. Nepilnas nedēļas laikā nobalsoja 10 000 cilvēki, un sabiedrības iesaiste vainagojās ar produkta atgriešanos tirgū.

Orkla Confectionery & Snacks Latvija sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Inese Blaune norāda: "Pieprasījums būtībā ir sabiedrības viedoklis par konkrēto produktu. Tāpēc tas ir viens no svarīgākajiem aspektiem, ko izvērtējam, pieņemot lēmumu par tā ražošanu. Mēs augstu vērtējam cilvēku apbrīnojamo degsmi un patieso pieķeršanos leģendārajām Ādažu Čipsu Sirsniņām. Ikviens, kurš piedalījās balsošanā, var būt pateicīgs sev, ka šis produkts ir atgriezies veikalu plauktos."

Vakardien, 27.janvārī, Ādažu Čipsu ražotnē viesojās kvēlākie fani un aktīvākie kampaņas balsotāji, kuri apmeklēja Ādažu Čipsu uzturklasi, uzzināja, kā no kartupeļiem top čipsi, nogaršoja dažādus čipsu veidus un dalījās savā pieredzē, kāpēc katrs nolēma "iebalsot" Sirsniņas atpakaļ veikalu plauktos.

#BringBackSirsniņas kampaņas aktīvists Linards Bulks no Dobeles: "#BringBackSirsniņas mani aizrāva pūļa efekta ietekmē, kā arī, ieraugot produkta pakas fotogrāfiju, kas ceļoja internetā, mani pārņēma nostaļģija. Sirsniņas ir unikālas uzkodas, neviens nepiedāvā neko līdzīgu nedz garšas, nedz dizaina ziņā."

#BringBackSirsniņas kampaņas aktīviste Estere Bukarte no Bauskas: "Lai gan mani mīļākie čipsi ir ar siera garšu, man ļoti garšo arī Ādažu Čipsu Sirsniņas. Tā kā pamanīju, ka ir iespēja piedalīties un balsot, lai atkal nogaršotu šo gardumu, nolēmu iesaistīties un to darīt. Ir gandarījums par to, ka tik daudz cilvēku iesaistījās un balsoja par šī produkta atgriešanos. "

Ādažu Čipsi Sirsniņas lielākajās pārtikas tirdzniecības vietās Latvijā ir pieejamas ierobežotā daudzumā no jau no 23.janvāra.

Par Orkla Confectionery & Snacks Latvija:

Orkla Confectionery & Snacks Latvija (iepriekš NP Foods) ir viens no vadošajiem konditorejas un uzkodu uzņēmumiem Baltijas valstīs. Orkla Confectionery & Snacks Latvija pārstāv šādus produktu zīmolus: Laima, Selga, Staburadze, Ādažu Čipsi un The original Taffel snacks. Uzņēmums eksportē preces uz 27 valstīm, tajā kopumā tiek nodarbināti 1330 cilvēki.

Par Orkla:

Orkla ir vadošais plaša patēriņa zīmolu preču uzņēmums Ziemeļvalstīs un Baltijas valstu reģionā. Orkla grupai ir arī spēcīgas tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Indijā, Čehijā un Austrijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā. Orkla ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. Orkla apgrozījums 2014.gadā bija 30 miljardi NOK (3,41 miljardi EUR), grupā strādā 13 000 darbinieku.

Informāciju sagatavoja Inese Blaune, "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja.

AgroPols

x

Paroles atgadināšana