Citas ziņas sadaļā
Procesi piena tirgū: cenu straujais kāpums ir beidzies
Ekonomikas jomā galvenās darāmās lietas
Stratēģijas izstrāde noturīgas un multifunkcionālas piena nozares attīstībai Latvijā
Noturīgas un multifunkcionālas piena nozares attīstība Latvijā: izaicinājumi un risinājumi
Bez paradumu maiņas cilvēces izliešana notekcaurulē...
Viedoklis par 2020. gadā ar Administratīvo teritoriju un apdzīvoto vietu likuma pieņemšanu noteiktās Administratīvi teritoriālās reformas būtību, formulēšanas procesu un turpmāko ietekmi
Šī ekonomikas aste ir neglābjami iekaisusi, tas ir gangrēnas perēklis. Kuru vienkārši jāamputē
Andris Miglavs LZA konsīlijā par ATR-2019: VARAM īstenotā pieeja patiešām ir katastrofāla
Atklātā vēstule par Āfrikas cūku mēra ierobežošanas pasākumiem
Latvijas iedzīvotāji uzskata - rudzu maize ir vērtība, kas jāsaglabā
ViedokļiAS "Cēsu alus" kritizē alus un vīna reklāmas aizliegumuAgita Baltbārde, AS "Cēsu alus"
26.02.2010 Pieņemtais lēmums par alus un vīna reklāmas laika ierobežošanu ir absurds. Neļaujot reklamēt produktu, tiek grauta produkta zīmola vērtība un par vienīgo izvēles kritēriju paliek cena. - pieņemtais lēmums par alus un vīna reklāmas laika ierobežošanu ir absurds. Neļaujot reklamēt produktu, tiek grauta produkta zīmola vērtība un par vienīgo izvēles kritēriju paliek cena. - alkohola reklāmas lielāko tiesu sastāda tieši Premium klases produkti, tādējādi attīstot dzērienu lietošanas kultūru un mazinot nekvalitatīvas un nelegālas produkcijas patēriņu. Mazinot legāli ražotas produkcijas zīmolu atpazīstamību, ko veicināja reklāma, tiek paplašinātas iespējas nelegālā alkohola tirgus darboņu radošumam - iegūstot patērētājus nevis ar spēcīga zīmola iemiesotām kvalitatīvajām vērtībām, bet tikai un vienīgi ar cenu; - Latvijas alus ražotāji 2009. gadā, realizējot sociālo atbildību sabiedrības un patērētāju priekšā, izveidoja Latvijas alus darītāju pašregulācijas kodeksu, kurā noteikti arī reklamēšanas un produktu virzīšanas tirgū pamatprincipi, tādejādi uzņemoties atbildību par patiesas informācijas sniegšanu, ētisku reklāmu un cieņu pret patērētājiem; - reklāmas laika ierobežojums ir kārtējais trieciens dzērienu ražošanas nozarei, kas pagājušā gada laikā piedzīvojusi vairākkārtēju nodokļu sloga palielināšanu; tāpat tas ir nopietns apdraudējums legālā alkohola tirgum; - vairākkārtējs akcīzes nodokļa palielinājums, tirdzniecības aizliegums 1. septembrī, depozītsistēmas strauja un nepārdomāta ieviešana vienreizlietojamam iepakojumam - tie ir faktori, kas ilgtermiņā var iznīcināt vietējos ražotājus, padarot legālo dzērienu ražošanas biznesu Latvijā par nerentablu un tādejādi atbrīvojot telpu pelēkajam biznesam. AS "Cēsu alus" |