Jaunumi ekonomikā

Briselē sveic ES bioloģisko produktu logo konkursa uzvarētāju

Aija Zariņa, AgroPols
29.07.2010

19. jūlijā Euro Leaf Logo balvu pasniegšanas ceremonijā Sv. Katrīnas laukumā Briselē tika sveikts Eiropas Savienības (ES) bioloģisko produktu logo konkursa uzvarētājs dizaina students Dušans Milenkovičs.


Briselē sveic ES bioloģisko produktu logo konkursa uzvarētāju

19. jūlijā Euro Leaf Logo balvu pasniegšanas ceremonijā Sv. Katrīnas laukumā Briselē tika sveikts Eiropas Savienības (ES) bioloģisko produktu logo konkursa uzvarētājs, informēja "P.R.A.E." sabiedrisko attiecību speciāliste Kristīne Circene. Svinīgais pasākums iezīmēja veiksmīga projekta noslēgumu un sākumu jaunam izaicinājumam - Eiropas mēroga informatīvajai kampaņai, lai popularizētu jauno etiķeti, kas jau no 1. jūlija ir redzama uz dažiem bioloģiskajiem produktiem 27 ES valstīs.

Eiropas Savienības bioloģisko produktu logo konkursā piedalījās mākslas un dizaina studenti no visas Eiropas. Tika iesniegti gandrīz 3500 dažādu logo dizaini, kurus vērtēja starptautiski pazīstamu žūrijas locekļu komisija. Trīs labākie logo tika augšupielādēti konkursa mājas lapā www.ec.europa.eu/organic-logo, kurā līdz 31.janvārim notika tiešsaistes balsojums.

Teju 500 konkursantu konkurencē otrās un trešās vietas ieguvēji ieguva atzinību, savukārt pirmās vietas ieguvējs, dizaina students Dušans Milenkovičs, tika apbalvots par izcilo radošo sniegumu. Komisārs Dačjans Čološs balvu pasniegšanas ceremonijā vairākkārtīgi uzsvēra jaunā logo priekšrocības: "Jaunais ES bioloģisko produktu logo jau ir uzlabojis priekšstatu par Eiropas bioloģisko lauksaimniecību. Tas daudz dos bioloģiskajā lauksaimniecībā iesaistītajām pusēm un patērētājiem, sekmējot šo sektoru un palielinot patērētāju aizsardzību." Dačjans Čološs izteica pateicību visiem dizaina konkursa dalībniekiem par to pūlēm.

Bioloģisko produktu logo konkursa žūrijas locekļi, bioloģiskās lauksaimniecības nozares un ražošanas eksperti, kā arī starptautiski atzīti dizaina profesionāļi piedalījās balvu pasniegšanas pasākumā, atzinīgi vērtējot jaunā logo galvenās raksturīpašības - tā vienkāršumu un vieglo dizainu, kas esošajiem privātajiem, reģionālajiem un nacionālajiem logo piešķirs radniecīgu "zaļu Eiropas elementu".

Eiropas mēroga informatīvā kampaņa ir viens no Eiropas Komisijas Lauksaimniecības un lauku attīstības ģenerāldirektorāta komunikācijas uzdevumiem. Tās mērķi ir veicināt logo atpazīstamību un informēt gan iesaistītās puses, gan patērētājus par jaunā logo priekšrocībām, proti - produkti, uz kuriem ir šī "eiro-lapa", atbilst oficiālas kontroles shēmas noteikumiem. Patērētāji var būt pārliecināti, ka 95% produktu sastāvdaļu ir organiski ražotas un produkts nācis no paša ražotāja.

Sk. arī rakstu

Informācijai:

Jaunais bioloģiskās lauksaimniecības logotips ir otrais bioloģiskos produktus apliecinošais simbols ES. Pirmais tika apstiprināts deviņdesmito gadu beigās un to izmantoja izvēles kārtībā. No 2010. gada 1. jūlija tas tiek atcelts, tomēr tas vēl var parādīties uz dažiem produktiem kamēr tie atrodas realizācijas procesā pa piegādes ķēdi. Tas izskatījās šāds:

AgroPols

x

Paroles atgadināšana